هتل آنا کیش

آدرس : ميدان اميركبير، جنب پاساژ پارس نيك

تصاویر
رزرو کنید
توضیحات
نظرات
28 - فروردین تا 29 - فروردین 1 اتاق و 2 بزرگسال
رستوران هتل آنا کیش
اتاق هتل آنا کیش
اتاق هتل آنا کیش
سرویس بهداشتی هتل آنا کیش
نما هتل آنا کیش

درباره هتل

هتل آنا کیش یکی از هتل های سه ستاره در جزیره کیش واقع در میدان امیرکبیر و نزدیک بازارها می باشد. این هتل از جمله هتل های با تجربه در این جزیره است که فعالیت خود را از سال 1377 آغاز نمود. قیمت نسبتا مناسب به همراه کیفیت مطلوب سبب شده تا محبوبیت خوبی در بین دیگر هتل های جزیره پیدا کند. اگر قصد اقامت ... بیشتر بخوانید

امکانات و ویژگی های هتل

  • رستوران
  • کافی شاپ
  • ترانسفر
  • اینترنت در اتاق
  • اینترنت در لابی
  • مناسب معلولین
  • سرویس فرنگی
  • سرویس ایرانی
  • اینترنت با سرعت بالا
  • روم سرویس 24 ساعته
  • تاکسی سرویس
  • چایخانه
  • نمازخانه
  • سشوار
  • فضای سبز
  • کتری برقی
  • اتاق چمدان
  • مینی بار
  • تلویزیون ال سی دی
  • تلویزیون معمولی
  • صبحانه رایگان
  • صبحانه
  • هاف بورد (صبحانه ، ناهار یا شام)
  • هتل متوسط ( قیمت )

رزرو اتاق در هتل آنا کیش

مرتب سازی : همه صبحانه

    اتاقی با ظرفیت مدنظر شما یافت نشد

    جهت راهنمایی و مشاوره بزودی با شما تماس میگیریم.
دو تخته آنا کیش
اقامت با صبحانه
دو تخته آنا کیش
2 نفر
1 شب
نیازمند استعلام
جزئیات قیمت
سه تخته آنا کیش
اقامت با صبحانه
سه تخته آنا کیش
3 نفر
1 شب
نیازمند استعلام
جزئیات قیمت
سوئیت چهار تخته دوبلکس آنا کیش
اقامت با صبحانه
سوئیت چهار تخته دوبلکس آنا کیش
4 نفر
1 شب
نیازمند استعلام
جزئیات قیمت

هتل های پیشنهادی کاربران

فاصله هتل تا مکان های مهم

فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز 9 دقیقه با ماشین (6.5 کیلومتر)
فاصله تا شهر باستانی حریره 10 دقیقه با ماشین (6.8 کیلومتر)
فاصله تا کشتی یونانی 20 دقیقه با ماشین (13.3 کیلومتر)
فاصله تا اسکله قدیمی 26 دقیقه پیاده روی (2.2 کیلومتر)
فاصله تا پلاژ بانوان 52 دقیقه پیاده روی (3.6 کیلومتر)
فاصله تا پلاژآقایان 39 دقیقه پیاده روی (3.0 کیلومتر)
فاصله تا پارك درخت سبز 11 دقیقه با ماشین (7.3 کیلومتر)
فاصله تا پارک دلفینها 10 دقیقه با ماشین (5.9 کیلومتر)
فاصله تا باغ پرندگان 9 دقیقه با ماشین (5.8 کیلومتر)
فاصله تا آب انبار سنتی 11 دقیقه با ماشین (7.2 کیلومتر)
مشاهده هتل روی نقشه

معرفی هتل

هتل آنا کیش یکی از هتل های سه ستاره در جزیره کیش واقع در میدان امیرکبیر و نزدیک بازارها می باشد. این هتل از جمله هتل های با تجربه در این جزیره است که فعالیت خود را از سال 1377 آغاز نمود. قیمت نسبتا مناسب به همراه کیفیت مطلوب سبب شده تا محبوبیت خوبی در بین دیگر هتل های جزیره پیدا کند. اگر قصد اقامت در این هتل را دارید با ماطلعه اطلاعات کامل در ادامه مطلب، رزروی مطمئن را انجام دهید. 

هتل آنا کیش و اتاق هایی مجهز در آن

هتل آنا کیش دارای 68 باب اتاق و واحد اقامتی می باشد که تنوع بالا در آن ها سبب شده تا مهمانان بتوانند با هر سلیقه و یا تعداد نفراتی در اتاق مورد نظر خود اقامت داشته باشند. بنابراین اگر به همراه خانواده و یا جمعی از دوستان این هتل را به عنوان مقصدی برای اقامت انتخاب کرده اید، پیشنهاد می شود اتاق های دوبلکس در این هتل را مورد انتخاب قرار دهید.

در واحد های اقامتی هتل جذاب آنا کیش، امکانات مجهز نظیر حمام اختصاصی همراه با وان، تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی، مبلمان راحتی، چای ساز و .... ایجاد شده است. با وجود این امکانات می توانید نهایت آسایش و راحتی را هنگام استراحت احساس کنید. 

صرف غذاهای با کیفیت در رستوران هتل آنا کیش

هتل دوستاره آنا کیش رستورانی را با ظرفیت 120 نفر در خود ایجاد کرده که با کیفیت غذایی بالا، می تواند بهترین مکان برای صرف غذاهای لذیذ در وعده های مختلف به حساب آید. شما می توانید پس از اقامت در هتل آنا کیش بدوت نیاز به خارج شدن از هتل با وجود این رستوران در وقت و هزینه های خود صرفه جویی به عمل آورید.

سرآشپزان حرفه ای و با تجربه در رستوران هتل محبوب آنا کیش سعی دارند تا با سرو غذاهای ایرانی کیفیت بالا، رضایت و خشنودی را به مهمانان مقیم در هتل هدیه دهد. برای استفاده از رستوران هتل کافی است تا به طبقه همکف مراجعه نمایید و از منوی بوفه این رستوران لذت ببرید.

امکانات موجود در هتل آنا کیش شامل چه مواردی می شوند؟

هتل آنا در کیش یک هتل با قیمت مناسب است که در رده ی هتل های سه ستاره فعالیت می کند. بنابراین تمامی امکانات رفاهی در خور انتطارات مهمانان را به طور کامل ارائه خواهد داد و جهت رضایت مندی آنان تلاش می کند. از جمله امکانات در این هتل می توان به تاکسی سرویس، نمازخانه، اتاق چمدان، صندوق امانات، پذیرش 14 ساعته و ... اشاره نمود.

موقعیت مکانی هتل آنا کیش در میدان امیر کبیر نیز یکی از مهم ترین دلایل جذب گردشگران به سمت این هتل می باشد. اگر قصد دارید در هتلی نزدیک به مراکز خرید مانند مرکز خرید پردیس اقامت داشته باشید، هتل آنا کیش را در لیست انتخاب های خود قرار دهید.

آیا هتل آنا کیش برای اقامت مناسب است؟

هتل آنا کیش یکی از هتل های 3 ستاره در جزیره کیش است که امکاناتی مطلوب دارد. همین امر سبب شده تا گردشگران تور قیمت مناسب کیش بتوانند این هتل در جزیره کیش را رزرو کنند.

1 شب اقامت در هتل آنا کیش، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل آنا کیش هزینه ای بسیار معقول برای اقامت داشته و می توان با بهترین قیمت در این هتل کیش اقامت نمود. هرشب اقامت در این هتل کیش از 200 هزار تومان شروع می شود و با انتخاب لوکس ترین اتاق هتل تا 1 میلیون و 200 هزار تومان نیز می رسد.

آیا ویژگی خاصی در هتل آنا کیش وجود دارد؟

تنها ویژگی خاص هتل آنا کیش موقعیت مکانی آن می باشد که نزدیک به مراکز خرید و بازارها می بشد. دسترسی به اسکله تفریحی هم می تواند از مزیت های این هتل کیش محسوب شود.

هتل آنا کیش چه موقعیت مکانی دارد؟

هتل آنا در کیش هم مانند بیشتر هتل های کیش در میدان امیر کبیر واقع شده و فاصله ای کم تا دریا دارد. همین عوامل سبب می شود تا در میان هتل های قیمت مناسب کیش، یکی از بهترین انتخاب ها باشد.

خدمات ارائه شده در هتل آنا کیش چیست؟

هتل آنا در کیش خدماتی همچون صبحانه رایگان، سرویس رفت و برگشت فرودگاهی، سرویس به بازارها، پارکینگ و ... را ارائه می دهد که به نسبت لول هتل، راضی کننده است.

آیا هتل آنا کیش اتاق لوکس دارد؟

در هتل 3 ستاره آنا کیش دارای یک اتاق لوکس است که به نام سوئیت 4 تخته دوبلکس شناخته می شود. در این سوئیت 4 تخته گردشگران بیشتری می توانند اقامت داشته باشند.

امکانات هتل آنا کیش را نام ببرید؟

هتل آنا در جزیره کیش امکاناتی در شان ستاره های هتل را ارائه می دهد که شامل آسانسور، نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اینترنت و پارکینگ رایگان می شود.

فاصله ی هتل آنا کیش از مکان های مهم چقدر است؟

هتل قیمت مناسب آنا کیش 11 دقیقه تا بیمارستان جزیره کیش و 14 دقیقه تا فرودگاه بین المللی کیش فاصله دارد. دسترسی به ساحل و اسکله تفریحی نیز از شاخصه های هتل به شمار می رود.

ساعت ورود و خروج به هتل آنا کیش چگونه است؟

ساعت چک این در هتل آنا کیش 14 عصر بوده و ساعت چک اوت در 12 ظهر می باشد. با پرداخت هزینه نیم شارژ ورودی می توانید سریع تر اتاق خود را تحویل بگیرید.

هتل آنا کیش با چه هتلی قابل مقایسه است؟

هتل سه ستاره آنا را نمی توان با هتل گلدیس کیش و هتل سان رایز کیش مقایسه کرد، چون امکانات 2 هتل ذکر شده کم تر از هتل آنا در کیش می باشد.

آیا هتل آنا کیش قوانین خاصی دارد؟

هتل آنا کیش قانون خاصی نداشته و زیر نظر صنف هتلداری فعالیت می کند. ولی در یک صورت هتل این اجازه را دارد که هزینه 1 شب اقامت را از مبلغ پرداختی مسافر در صورت کنسلی سفر، کسر کند. این قانون در تمامی هتل ها صدق می کند.

رزرو هتل آنا کیش از کیشلندیار چه مزیتی دارد؟

با رزرو هتل کیش و تور کیش از سایت کیشلندیار شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات کیش و گشت دور جزیره می شود. همین عوامل سبب شده تا کیشلندیار یک سایت محبوب برای گردشگران تور کیش باشد.

نظرات هتل آنا کیش

نظافت 4 از 5
قابلیت دسترسی 5 از 5
ارزش خرید 4 از 5
آرامش محیط 4 از 5
کیفیت غذا 5 از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.4 از 5
خیلی خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز قابلیت دسترسی

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

ثبت نظر
3 شب تاریخ درج نظر : ۱۹ مهر ۱۴۰۱
4.4 از 5 خدمات هتل عالی بود

هتل آنا به جز کیفیت غذاش که پایین بود هیچ مشکل دیگه ای نداشت و واقعا ما که راضی بودیم ، فقط قیمت خوراکی های توی یخچال کمی بالا بود، ولی درکل خوب بود پیشنهاد می کنم برید.

کیشلندیار در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.

021-43000020