هتل پارسیان کیش

آدرس : میدان ساحل، بین بازارمرکزی تجاری وزیتون، رو به روی تالار شهر

تصاویر
رزرو کنید
توضیحات
نظرات
31 - فروردین تا 01 - اردیبهشت 1 اتاق و 2 بزرگسال
اتاق دو تخته هتل پارسیان کیش
اتاق دو تخته هتل پارسیان کیش
اتاق هتل پارسیان کیش
اتاق هتل پارسیان کیش
اتاق چهار تخته هتل پارسیان کیش

درباره هتل

هتل پارسیان کیش یکی از هتل های لوکس در جزیره کیش است که به عنوان یک هتل سه ستاره در از سال 1374 فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل از هتل های با تجربه در جزیره می باشد که تا به حال مورد بازسازی قرار نگرفته است. قیمت مناسب هتل در کنار امکانات مطلوب سبب شده تا گردشگران بسیاری برای اقامت در جزیره کیش ... بیشتر بخوانید

امکانات و ویژگی های هتل

  • پارکینگ در هتل
  • ترانسفر
  • اینترنت در اتاق
  • اینترنت در لابی
  • سرویس فرنگی
  • رستوران
  • کافی شاپ
  • تاکسی سرویس
  • نمازخانه
  • فضای سبز
  • سشوار
  • اتاق چمدان
  • کتری برقی
  • مینی بار
  • تلویزیون ال سی دی
  • اینترنت با سرعت بالا
  • روم سرویس 24 ساعته
  • صبحانه
  • هتل متوسط ( قیمت )
  • فقط صبحانه
  • صبحانه رایگان

رزرو اتاق در هتل پارسیان کیش

مرتب سازی : همه صبحانه

    اتاقی با ظرفیت مدنظر شما یافت نشد

    جهت راهنمایی و مشاوره بزودی با شما تماس میگیریم.
دو تخته پارسیان کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 2 %
دو تخته پارسیان کیش
2 نفر
1 شب
790,000
جزئیات قیمت
سه تخته پارسیان کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 2 %
سه تخته پارسیان کیش
3 نفر
1 شب
890,000
جزئیات قیمت
چهار تخته پارسیان کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 1 %
چهار تخته پارسیان کیش
4 نفر
1 شب
990,000
جزئیات قیمت

هتل های پیشنهادی کاربران

فاصله هتل تا مکان های مهم

فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز 10 دقیقه با ماشین (7.1 کیلومتر)
فاصله تا شهر باستانی حریره 11 دقیقه با ماشین (7.4 کیلومتر)
فاصله تا کشتی یونانی 21 دقیقه با ماشین (13.9 کیلومتر)
فاصله تا اسکله قدیمی 13 دقیقه پیاده روی (1.4 کیلومتر)
فاصله تا پلاژ بانوان 39 دقیقه پیاده روی (2.8 کیلومتر)
فاصله تا پلاژآقایان 26 دقیقه پیاده روی (2.2 کیلومتر)
فاصله تا پارك درخت سبز 12 دقیقه با ماشین (7.9 کیلومتر)
فاصله تا پارک دلفینها 9 دقیقه با ماشین (5.9 کیلومتر)
فاصله تا باغ پرندگان 9 دقیقه با ماشین (5.8 کیلومتر)
فاصله تا آب انبار سنتی 11 دقیقه با ماشین (7.8 کیلومتر)
مشاهده هتل روی نقشه

معرفی هتل

هتل پارسیان کیش یکی از هتل های لوکس در جزیره کیش است که به عنوان یک هتل سه ستاره در از سال 1374 فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل از هتل های با تجربه در جزیره می باشد که تا به حال مورد بازسازی قرار نگرفته است. قیمت مناسب هتل در کنار امکانات مطلوب سبب شده تا گردشگران بسیاری برای اقامت در جزیره کیش هتل پارسیان کیش را مورد انتخاب قرار دهند.

اتاق هایی با طراحی شیک و دلباز در هتل پارسیان کیش

هتل 3 ستاره پارسیان کیش دارای 98 باب اتاق و واحد اقامتی می باشد که با امکانات مجهز و فضایی دلنشین، ضیافت یک اقامت راحت را برای شما فراهم خواهند کرد. تمامی اتاق های این هتل در 2 طبقه ساختمانی جای گرفته و در صورت ظرفیت، آماده پذیرایی از شما عزیزان خواهند بود.

اگرچه اتاق های هتل پارسیان در کیش متراژ بالایی در ندارد، اما با این حال به دلیل وجود پنجره های بزرگ در این واحد های اقامتی فضایی دلباز را برای استراحت ایجاد می کنند. از جمله امکانات در اتاق های هتل پارسیان کیش می توان به سیستم تهویه مطبو, حمام، تلویزیون، مبلمان راحتی، سرویس بهداشتی و ... اشاره نمود. 

رستوران هتل پارسیان کیش، امکان صرف غذا در داخل هتل 

در طبقه اول هتل پارسیان جزیره کیش رستوران این هتل با ظرفیت 100 نفر قرار دارد که امکان صرف غذا برای مهمانان مقیم را در داخل هتل فراهم می کند. کیفیت غذا در این رستوران به گونه ای می باشد که تمامی مهمانان را از خود راضی خواهد کرد.

رستوران هتل پارسیان کیش در منوی خود انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را سرو می کند. مواد اولیه با کیفیت به کار رفته در طبخ این غذا ها سبب شده تا طعمی تازه و رنگ و بویی خوش را داشته باشند. با مراحعه به رستوران هتل دیگر نیاز به خارج شدن از هتل به منظور صرف غذا را پیدا نخواهید کرد.

چه امکاناتی در هتل پارسیان کیش وجود دارد؟ 

هتل پارسیان کیش از نظر موقعیت مکانی و امکانات مطلوب، محبوبیت خاصی در بین گردشگران پیدت کرده است. از جمله امکانات در این هتل می توان به لابی مجهز، تاکسی سرویس، ترانسفر، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، پارکینگ، نمازخانه و .... اشاره نمود.

هتل پارسیان کیش برای اقامت مناسب است؟

هتل پارسیان کیش یک هتل 3 ستاره است که محیطی بسیار زیبا داشته و با توجه به قیمت مناسبی که دارد، توسط بسیاری از گردشگران تور لحظه آخری کیش برای رزرو، درخواست می شود. این هتل کیش کیفیت مطلوبی دارد.

آیا 1 شب اقامت در هتل پارسیان کیش، هزینه ی بالایی دارد؟

همانطور که اشاره کردیم هتل 3 ستاره پارسیان کیش از نظر هزینه بسیار منصفانه بوده و بیشتر اقشار جامعه می توانند این هتل کیش را رزرو کنند. هزینه هرشب اقامت در این هتل کیش از شبی 700 هزار تومان شروع و تا شبی 1 میلیون تومان هم می رسد که با توجه به نوع اتاق، قیمت هم تغییر خواهد کرد.

آیا ویژگی خاصی در هتل پارسیان کیش وجود دارد؟

تنها ویژگی بارز هتل 3 ستاره پارسیان کیش نزدیکی آن به اسکله تفریحی و دریای خلیج فارس می باشد. البته با توجه به موقعیت مکانی و تنوع اتاقی بالای این هتل کیش، ممکن است قیمتی گران برای بعضی از اقشار جامعه باشد. از این رو توصیه می کنیم هتل لوتوس کیش که یک هتل ارزان تر است را رزرو کنید.

هتل پارسیان کیش چه موقعیت مکانی دارد؟

هتل زیبای پارسیان کیش در میدان ساحل قرار گرفته و تا اسکله تفریحی کیش 5 دقیقه پیاده فاصله دارد. بازار زیتون، تالار شهر و مراکز تجاری کیش نیز در مجاورت این هتل کیش قرار گرفته اند. همین موقعیت مکانی سبب شده تا هتل ذکر شده محبوب گردشگران تور کیش باشد.

خدمات ارائه شده در هتل پارسیان کیش چیست؟

هتل پارسیان در کیش خدمات خوبی به میهمانان مقیم در هتل خود ارائه می دهد. از جمله این خدمات می توان به خدمات روم سرویس، اینترنت رایگان، صبحانه رایگان، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی و ... اشاره کرد.

آیا هتل پارسیان کیش اتاق لوکس دارد؟

هتل پارسیان کیش هم مانند دیگر هتل های 3 ستاره کیش دارای تنوع اتاقی بالایی نمی باشد و برای تامین این نیاز، باید رزرو هتل های 4 ستاره یا 5 ستاره را انجام دهید. اما بزرگ ترین اتاق در این هتل کیش، اتاق 4 تخته می باشد.

امکانات هتل پارسیان کیش را نام ببرید؟

هتل پارسیان در جزیره کیش امکاناتی در شان ستاره های خود ارائه می دهد که با توجه به قیمت آن نمی توان توقع بیشتری از این هتل کیش داشت. از قبیل این امکانات می توان به آسانسور، پارکینگ، اتاق چمدان ، مینی بار، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، محوطه سر سبز، رستوران و کافی شاپ، خدمات لاندری و تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل پارسیان کیش از مکان های مهم چه مقدار فاصله دارد؟

هتل قیمت مناسب پارسیان کیش 10 دقیقه تا بیمارستان کیش و تا فرودگاه بین المللی جزیره کیش 14 دقیه فاصله با خودرو دارد. دسترسی به بازار زیتون، اسکله تفریحی و مراکز تجاری از دیگر ویژگی های این هتل کیش است.

ساعت ورود و خروج به هتل پارسیان کیش چگونه است؟

چک این 14 عصر و چک اوت ساعت 12 ظهر بوده که این ساعت ورود و خروج در تمامی هتل های جهان و جزیره کیش هم صدق می کند. هتل پارسیان جزیره کیش هم از این قاعده مستثنی نیست؛ ولی چنانچه تمایل به دریافت زود تر اتاق دارید می توانید با پرداخت هزینه نیم شارژ ورودی، سریع تر اتاق را تحویل بگیرید.

هتل پارسیان کیش با چه هتلی قابل مقایسه است؟

مقایسه هتل پارسیان کیش با هتل تعطیلات کیش می تواند منصفانه باشد، زیرا هر دو 3 ستاره هستند و خدمات و امکاناتی مشابه را ارائه می دهند. اما هتل پارسیان در جزیره دیدنی کیش به دلیل دارا بودن فضای سبز و خدمات بهتر مورد توجه گردشگران است که شما هم می توانید با مقایسه این 2 هتل کیش انتخاب بهتری برای اقامت داشته باشید.

آیا هتل پارسیان کیش قوانین خاصی دارد؟

هتل مقرون به صرفه آرامش کیش تمامی ضوابط و قوانین صنف هتلداری را رعایت می کند و خارج از چهارچوب این قوانین، رفتار نمی نماید. اما در زمان کنسلی سفر توسط مسافر تا 72 ساعت قبل ورود، هتل این اجاره رادارد که 1 شب هزینه اقامت را از مبلغ پرداختی کسر کند و ما بقی هزینه پرداختی را به میهمان عودت نماید.

رزرو هتل پارسیان کیش از کیشلندیار چه مزیتی دارد؟

با رزرو هتل کیش و تور کیش از سایت کیشلندیار شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات کیش و گشت دور جزیره می شود. همین عوامل سبب شده تا کیشلندیار یک سایت محبوب برای گردشگران تور کیش باشد.

نظرات هتل پارسیان کیش

نظافت 4 از 5
قابلیت دسترسی 4 از 5
ارزش خرید 4 از 5
آرامش محیط 4 از 5
کیفیت غذا 3 از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
3.8 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

ثبت نظر
4 شب تاریخ درج نظر : ۱۸ مهر ۱۴۰۱
3.8 از 5 خدمات هتل خوب بود

نقاط قوت: دسترسی خوب به ساحل، مراکز خرید و بازارچه حافظ، بزرگی واحد، امنیت خوب با وجود درهای فوق قدیمی؛ غذای فست فود خوب، وجود همزمان توالت ایرانی و فرنگی در واحد، ملحفه و روبالشی تمیز، تراس بزرگ و دلباز نقاط ضعف که باید حل شود: نبود آب گرم در سرویس توالت، صبحانه معمولی، کُندی در قسمت کارهای پذیرش و ترخیص، نبود چایساز و هرگونه حوله یا لوازم یکبار مصرف، به هنگام ترخیص به زور از ما ۱۰هزار تومان بابت یک پاستیل در بوفه اتاق گرفتند در صورتیکه ما اصلا استفاده ای نکرده بودیم، این مورد را از اتاق مشابهی نیز گرفتند. یک بعداز ظهر هم برق قطع شد.

کیشلندیار در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.

021-43000020