هتل ارم کیش

آدرس : میدان پردیس، بلوار خیام

%14 تخفیف
تصاویر
رزرو کنید
توضیحات
نظرات
04 - اردیبهشت تا 05 - اردیبهشت 1 اتاق و 2 بزرگسال
نما هتل ارم کیش
اتاق دو تخته هتل ارم کیش
لابی هتل ارم کیش
لابی هتل ارم کیش
اتاق هتل ارم کیش

درباره هتل

هتل ارم کیش رزرو یک شبه مورد تایید نمی باشد و اتاقهای محوطه در حد سه ستاره می باشند. جزء هتل‌ های خوب چهار ستاره کیش می باشد که در موقعیت مناسبی در منطقه شمال شرقی جزیره کیش واقع شده است. این هتل نمایی از دریای خلیج فارس را داشته و با مساحتی حدود 50.000 متر مربع به زير بنای 43.000 هزار مترمربع ... بیشتر بخوانید

امکانات و ویژگی های هتل

  • ترانسفر
  • صندوق امانات
  • سرویس فرنگی
  • سرویس ایرانی
  • اینترنت در لابی
  • مناسب معلولین
  • رستوران
  • کافی شاپ
  • پارکینگ در هتل
  • اینترنت در اتاق
  • صندوق امانات در لابی
  • کتری برقی
  • چایخانه
  • بالکن قابل استفاده
  • نمازخانه
  • مینی بار
  • تلویزیون ال سی دی
  • فروشگاه
  • فضای سبز
  • اتاق چمدان
  • اینترنت با سرعت بالا
  • سالن همایش
  • روم سرویس 24 ساعته
  • تاکسی سرویس
  • خدمات خشک شویی (لاندری)
  • سشوار
  • صبحانه رایگان
  • هتل متوسط ( قیمت )

رزرو اتاق در هتل ارم کیش

مرتب سازی : همه صبحانه

    اتاقی با ظرفیت مدنظر شما یافت نشد

    جهت راهنمایی و مشاوره بزودی با شما تماس میگیریم.
دوتخته رو به دریا ارم کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 2 %
دوتخته رو به دریا ارم کیش
2 نفر
1 شب
1,390,000
1,370,000 تومان
جزئیات قیمت
سه تخته رو به دریا ارم کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 14 %
سه تخته رو به دریا ارم کیش
3 نفر
1 شب
1,690,000
1,470,000 تومان
جزئیات قیمت
سوئیت چهار نفره رویال دریا ارم کیش
اقامت صبحانه تخفیف 1 %
سوئیت چهار نفره رویال دریا ارم کیش
4 نفر
1 شب
2,490,000
2,487,000 تومان
جزئیات قیمت

هتل های پیشنهادی کاربران

فاصله هتل تا مکان های مهم

فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز 11 دقیقه با ماشین (8.1 کیلومتر)
فاصله تا شهر باستانی حریره 12 دقیقه با ماشین (8.4 کیلومتر)
فاصله تا کشتی یونانی 22 دقیقه با ماشین (14.9 کیلومتر)
فاصله تا اسکله قدیمی 26 دقیقه پیاده روی (1.6 کیلومتر)
فاصله تا پلاژ بانوان 52 دقیقه پیاده روی (3.8 کیلومتر)
فاصله تا پلاژآقایان 26 دقیقه پیاده روی (1.7 کیلومتر)
فاصله تا پارك درخت سبز 13 دقیقه با ماشین (8.9 کیلومتر)
فاصله تا پارک دلفینها 9 دقیقه با ماشین (5.5 کیلومتر)
فاصله تا باغ پرندگان 8 دقیقه با ماشین (5.4 کیلومتر)
فاصله تا آب انبار سنتی 13 دقیقه با ماشین (8.8 کیلومتر)
مشاهده هتل روی نقشه

معرفی هتل

هتل ارم کیش رزرو یک شبه مورد تایید نمی باشد و اتاقهای محوطه در حد سه ستاره می باشند. جزء هتل‌ های خوب چهار ستاره کیش می باشد که در موقعیت مناسبی در منطقه شمال شرقی جزیره کیش واقع شده است. این هتل نمایی از دریای خلیج فارس را داشته و با مساحتی حدود 50.000 متر مربع به زير بنای 43.000 هزار مترمربع در جزيره زيباى كيش احداث گردید.

هتل ارم کیش در موقعیت مکانی عالی و مناسبی قرارگرفته است، که همین امر سبب شده تا اتاق های هتل ارم چشم اندازی حدود 70 درصد رو به دریا داشته باشد و یکی از ویژگی های منحصر به فرد هتل ارم کیش نزد گردشگران تور کیش محسوب شود. این هتل در سال 1384  افتتاح شده و دارای 9 طبقه با 243 اتاق است. همچنین امکانات و تجهیزات فوق العاده ای نیز دارد.

امکانات هتل ارم کیش

امکانات هتل ارم کیش از مواردی بوده که گردشگران قبل از رزرو خود به تحقیق درباره ی آن می پردازند. چرا که امکانات و تجهیزات از مهم ترین اصول برای انتخاب هتل است، زیرا شرایط رفاهی میهمانان را به وجود می آورد. گردشگران باید توجه داشته باشند برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو هتل ارم باید به سایت کیشلندیار مراجعه نمایند.

امکانات هتل 4 ستاره ارم کیش برای راحتی میهمانان گردآوری شده است. همچنین هتل ارم با امکاناتی که دارد، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده و همواره می کوشد لحظات به یاد ماندنی برای میهمانان خود به ارمغان آورد. تمامی این تجهیزات با سطح لول هتل مطابقت داشته و میزان رضایت گردشگران را بالا برده است.

از امکانات هتل پر مخاطب ارم کیش می توان به: پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، اتاق چمدان، چایخانه، امکانات ویژه معلولین، فروشگاه، نمازخانه، بالکن قابل استفاده، صندوق امانات، لاندری، اینترنت رایگان، فضای سبز، استخر، جکوزی، سالن بیلیارد و ... اشاره نمود.

هتل بزرگ ارم کیش خدماتی را نیز ارائه می دهد. این خدمات از قبیل: روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، سرویس دهی روزانه ، سرو صبحانه در اتاق، میز گردشگری برای خرید تفریحات کیش و هماهنگی گشت جزیره، مینی بار با هزینه، نظافت روزانه، استقبال، مسلط بودن کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، عربی، فارسی، میز صبحانه به صورت بوفه، خدمات باربری و ... می باشد.

مجموعه آبی

مجموعه آبی مهم ترین امکان در هتل ارم بوده و استخر این هتل با آب های زلال و شفافی که دارد نظر میهمانان را به خود جلب کرده و بهترین مکان برای تخلیه انرژی می باشد. علاقمندان به استخر هتل 4 ستاره ارم  می توانند ساعاتی را در کنارهمسفرانشان به آبتنی و شنا مشغول شوند.

جکوزی نیز از دیگر امکانات مجموعه آبی هتل نوستالژیک ارم کیش بوده و فواید زیادی دارد. این فواید همانند: کاهش درد عضلات، استخوان ها و گرفتگی مفصل، رفع فشار خون پایین، رفع کمر درد، آرامش بیشتر و رفع کم خوابی، تسکین ورم مفاصل، کاهش وزن و کمک به رفع دیابت، رفع افسردگی، آرامش روان و ... برخوردار می باشد.

سالن بیلیارد

سالن بیلیارد هتل ارم در جزیره کیش جزء پر طرفدار ترین بخش های این هتل است. چرا که افراد بسیاری به ورزش فکری بیلیارد علاقمند هستند. این ورزش نوعی بازی نیز می باشد و فوایدی همچون: افزایش تمرکز و دقت، سوزاندن کالری، صمیمی تر شدن روابط خانوادگی و دوستانه، افزایش مهارت های زندگی از جمله: بهبود در صحبت کردن، برقراری ارتباط صحیح و ... را دارد.

اتاق های هتل ارم کیش

اتاق های هتل منحصر به فرد ارم کیش بهترین مکان برای استراحت و اقامت های زوجی، خانوادگی، دوستانه می باشد. هتل ارم با توجه به اینکه قدیمی ساز بوده و باز سازی در آن صورت نگرفته است، اتاق هایی شیک و منحصر به فردی دارد که از تجهیزات کامل و شیکی برخوردار اند.

هتل دیدنی ارم کیش 210 اتاق با 30 اتاق پرزيدنت و رويال سوئيت در ساختمان اصلي هتلی و 140 سوئيت آپارتمان در محوطه هتل دارد. در تمامی این واحد های اقامتی پروتکل های بهداشتی رعایت شده و از نظافت عالی برخوردار است. اتاق های هتل ارم کیش با طراحی و دیزاین شیکی تشکیل شده و تجهیزات آن ها با هماهنگی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. 

اتاق های هتل جذاب ارم کیش چشم انداز های رو به دریا و رو به جزیره دارند. همچنین متنوع هستند. این تنوع شامل: اتاق های دو تخته رو به جزیره، اتاق های دوتخته برای یک نفر رو به جزیره، دو تخته رو به دریا، سه تخته رو به دریا، سه تخته رو به جزیره، سوئیت دو تخته رویال می باشد.

از تجهیزات اتاق های هتل ارم می توان به: سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، حمام، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، مبلمان، میز وصندلی، کمد، تخت، آباژور، تلویزیون، اینترنت رایگان پر سرعت، آیینه دلاور، امکانات بهداشتی و دیگر امکانات رفاهی اشاره کرد.

اتاق های هتل ارم جزیره کیش قیمت های پایینی در سایت کیشلندیار دارد. گردشگران با مراجعه به این سایت می توانند اتاق خود را با قیمتی که در نظر دارند انتخاب نموده و به رزرو آن بپردازند. همچنین در صورت وجود مشکل می توانند با کارشناسان این سایت ارتباط برقرار کنند.

رستوران

این هتل از سه رستوران مجلل تشکیل شده و بهترین سرویس دهی را ارائه می دهد. رستوران گردان یکی از رستوران های شیک و متفاوت هتل ارم است. اين رستوران در فوقاني ترين نقطه از هتل واقع گرديده و گردشگران با حضور در آن بر تمام جزيره کيش دیدی وسیع دارند. رستوران گردان با حرکت دوراني و نمايش زيبايي هاي طبيعت، احساس بي نظيري به لحظه هاي سياحت شبانه میهمانان مي بخشد.

رستوران رویال نیز از دیگر رستوران های هتل لاکچری ارم کیش می باشد. در این مکان انواع غذاهای با کیفیت طبخ می شود که با سلایق و ذائقه ایرانی ها همخوانی دارد. ویوی این رستوران رو به دریا بوده و دارای میز بوفه است که انواع سالاد، نوشيدني ها و انواع دسر روی آن وجود دارد.

رستوران صدف

سومین رستوران هتل ارم صدف می باشد. تزئين و معماري کليه بخش هاي اين رستوران با استفاده از مرجان و صدف هاي دريايي به گونه اي صورت گرفته که گويا لذت صرف صبحانه را با طلوع زيباي خورشيد در کناره ساحل تجربه مي نماييد. اين رستوران با طراحي ويژه اش در موقعيتي کاملا مشرف بر دريا و نمايش طلوع دل انگيز خورشيد جزيره ارائه دهنده سرويس صبحانه است. 

تنوع نوشيدني هاي گرم و خنک، و ميوه هاي گرمسيري جهت يک تغذيه صبحگاهي کامل برايتان مهيا گرديده و بوفه کامل و متنوع صبحانه در رستوران جذاب صدف شما را به صرف دل انگيزترين صبحانه دعوت مي نمايد. ساعات سرويس اين رستوران 7 الي 10 صبح مي باشد.

کافی شاپ هتل زیبای ارم کیش فضایی دنج بوده که افراد می توانند ساعتی از اوقات خود را همراه همسفران در آن سپری کنند. در این مکان انواع نوشیدنی های سرد و گرم، کیک های تازه، بستنی های خوش مزه و ... آماده سازی و سرو می شود. موسیقی لایت در این کافی شاپ به آرامش محیط کمک زیادی کرده است.

آیا تفاوتی میان هتل ارم کیش، هتل لیلیوم کیش و هتل بین المللی کیش وجود دارد؟

هتل ارم کیش با این که 4 ستاره است، اما تفاوتی مهم با هتل بین المللی کیش و هتل لیلیوم کیش نیز دارد. این تفاوت مهم به مجموعه آبی هتل ارم کیش بر می گردد که نه در هتل 5 ستاره بین المللی کیش و نه در هتل لیلیوم کیش چنین امکانی پیدا می شود. پس با این تفاسیر درخواهید یافت که هتل 4 ستاره ارم کیش با توجه به دارابودن مجموعه آبی و قیمت مناسب، یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب تور کیش از سایت کیشلندیار است.

آیا هتل ارم کیش هتلی خوب است؟

هتل ارم کیش جزء هتل های 4 ستاره کیش است که بسیار قدیمی بوده و محوطه ای بزرگ دارد. هتل ارم کیش با ارائه خدمات خوب و امکانات مفید توانسته نظر بسیاری از گردشگران تور قیمت مناسب کیش را به خود جلب کند

1 شب اقامت در هتل ارم کیش، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هر شب اقامت در هتل ارم کیش بسیار ارزان بوده که از شبی 600.000تومان شروع می شود و تا شبی 1.100.000 تومان خاتمه می یابد. خدمات این هتل کیش باعث می شود تا گردشگران در سفر های بعدی باز هم این هتل کیش را انتخاب نمایند.

آیا ویژگی خاصی در هتل ارم کیش وجود دارد؟

بله، هتل ارم کیش با ارائه صبحانه و نهار رایگان، همچنین برگزاری یک جنگ شبانه در سالن خود از دیگر هتل های 4 ستاره کیش متفاوت است.

هتل ارم کیش چه موقعیت مکانی دارد؟

هتل چهارستاره ارم کیش در میدان پردیس، بلوار خیام قرار گرفته است که تنها 10 دقیقه پیاده روی تا اسکله تفریحی کیش دارد.بازارها و مراکز خرید بسیاری هم در مجاورت هتل قرار گرفته اند.

خدمات ارائه شده در هتل ارم کیش چیست؟

در هتل بزرگ ارم کیش خدمات بسیار خوبی نظیر اینترنت رایگان، صبحانه و ناهار رایگان،پارکینگ رایگان، خدمات لاندری و تاکسی سرویس ارائه می شود که نظیر چنین خدماتی در هتل ترنج کیش و مارینا پیدا می شود.

آیا اتاق های لوکس در هتل ارم کیش وجود دارد؟

خیر این هتل کیش اتاق لوکسی ندارد که برای انتخاب اتاق های لوکس، می توانید هتل سورینت مریم کیش را رزرو نمایید که برترین هتل 4 ستاره کیش است.اما سوئیت 3 تخته رو به دریا گران ترین اتاق این هتل کیش است.

هتل ارم کیش چه امکاناتی دارد؟

هتل ارم کیش همانند دیگر همتایان خود دارای امکانات بسیار محدودی بوده که نبود مجموعه آبی و سالن بدنسازی یکی از این موارد است.آسانسور، سالن همایش، کافی شاپ، رستوران و ... از جمله امکانات این هتل کیش هستند.

دسترسی هتل ارم کیش به اماکن مهم چگونه است؟

از هتل ارم کیش تا فرودگاه کیش 12 دقیقه با خودرو و تا بیمارستان کیش 9 دقیقه با خودرو فاصله وجود دارد.مراکز خرید پردیس 1 و پردیس 2، بازار ونوس و ... هم در نزدیکی هتل واقع می باشند.

هتل ارم کیش چه ساعتی اتاق تحویل می دهد و چه ساعتی پس می گیرد؟

ساعت چک این 14 عصر و ساعت چک اوت 12 ظهر می باشد که نه تنها در هتل ارم کیش، بلکه در دیگر هتل های کیش هم صدق می کند.برای ورود به هتل زودتر از موعد، باید هزینه نیم شارژ ورودی را پرداخت نمایید.

آیا می توان هتل ارم کیش را با دیگر هتل های کیش مقایسه کرد؟

هتل ارم کیش با توجه به خدمات و امکاناتی که ارائه می دهد قابل مقایسه با هتل پارمیدا کیش است. هرچند هتل پارمیدا کیش نهار رایگان ارائه نمی دهد و هتل ارم کیش این خدمت را به میهمانان خود می کند.

آیا هتل ارم کیش قوانین متفاوتی نسبت به دیگر قوانین هتل ها دارد؟

هتل ارم کیش هم با توجه به این که یک هتل قدیمی و مورد اطمینان برای گردشگران تور کیش است، همچنان طبق قوانین و مقررات صنف هتلداری فعالیت می کند. اگرچه قوانین کنسلی شامل این موارد نمی شود و در صورت کنسلی سفر توسط مسافر، هزینه 1 شب اقامت کسر و بقیه پول بازگردانده می شود

رزرو هتل ارم کیش از کیشلندیار چه مزیتی دارد؟

با رزرو هتل کیش و تور کیش از سایت کیشلندیار شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات کیش و گشت دور جزیره می شود. همین عوامل سبب شده تا کیشلندیار یک سایت محبوب برای گردشگران تور کیش باشد

نظرات هتل ارم کیش

نظافت 5 از 5
قابلیت دسترسی 5 از 5
ارزش خرید 5 از 5
آرامش محیط 4 از 5
کیفیت غذا 5 از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4.8 از 5
عالی 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

ثبت نظر
5 شب تاریخ درج نظر : ۱۸ مهر ۱۴۰۱
4.8 از 5 خدمات هتل عالی بود

با سلام و درود خدمته محترمه کیشلندیار ممنون با زحمات شما بابت رزرو هتل ارم کیش هتل خوبی بود و کیفیت غذاها و تظافت اولویت این هتل بود کادر پرسنلی پرانرژی بودند فقط برای تمرکز داخل اتاق نیازمند سکوت بیشتری داشتم که نتونستم برقرار کنم بازم ممنونم از زحماتتون و مشاوره عالی شما

کیشلندیار در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.

021-43000020