هتل فلامینگو کیش

آدرس : میدان امیر کبیر، بلوار دریا

%69 تخفیف
تصاویر
رزرو کنید
توضیحات
نظرات
31 - فروردین تا 01 - اردیبهشت 1 اتاق و 2 بزرگسال
اتاق سه تخته هتل فلامینگو کیش
اتاق سه تخته هتل فلامینگو کیش
اتاق سه تخته هتل فلامینگو کیش
اتاق چهار تخته هتل فلامینگو کیش
سرویس بهداشتی هتل فلامینگو کیش

درباره هتل

هتل فلامینگو کیش یک هتل چهار ستاره عالی در جزیره زیبای کیش می باشد. اگر قصد سفر با تور کیش را دارید این هتل می تواند انتخابی فوق العاده برای شما به حساب آید. زیرا این هتل کیش علاوه بر امکانات عالی که ارائه می دهد، قیمت مقرون به صرفه تری را نسبت به هتل های پنج ستاره نیز دارا است. ... بیشتر بخوانید

امکانات و ویژگی های هتل

  • کافی شاپ
  • پارکینگ در هتل
  • ترانسفر
  • اینترنت در اتاق
  • صندوق امانات
  • استقبال و بدرقه
  • اینترنت در لابی
  • مناسب معلولین
  • سرویس فرنگی
  • رستوران
  • تاکسی سرویس
  • خدمات خشک شویی (لاندری)
  • سشوار
  • نمازخانه
  • فضای سبز
  • مینی بار
  • تلویزیون ال سی دی
  • اینترنت با سرعت بالا
  • سالن همایش
  • روم سرویس 24 ساعته
  • صبحانه
  • هاف بورد (صبحانه ، ناهار یا شام)
  • هتل متوسط ( قیمت )
  • فقط صبحانه
  • صبحانه، ناهار و شام بوفه سلف سرویس
  • صبحانه رایگان

رزرو اتاق در هتل فلامینگو کیش

مرتب سازی : همه صبحانه

    اتاقی با ظرفیت مدنظر شما یافت نشد

    جهت راهنمایی و مشاوره بزودی با شما تماس میگیریم.
دو تخته ویلایی (معمولی) فلامینگو کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 69 %
دو تخته ویلایی (معمولی) فلامینگو کیش
2 نفر
1 شب
5,450,000
1,715,000 تومان
جزئیات قیمت
دو تخته هتلی فلامینگو کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 62 %
دو تخته هتلی فلامینگو کیش
2 نفر
1 شب
5,450,000
2,117,000 تومان
جزئیات قیمت
سه تخته ویلایی (لوکس) فلامینگو کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 69 %
سه تخته ویلایی (لوکس) فلامینگو کیش
3 نفر
1 شب
7,630,000
2,424,000 تومان
جزئیات قیمت
سه تخته هتلی فلامینگو کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 63 %
سه تخته هتلی فلامینگو کیش
3 نفر
1 شب
7,630,000
2,831,000 تومان
جزئیات قیمت
چهار تخته ویلایی (لوکس) فلامینگو کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 69 %
چهار تخته ویلایی (لوکس) فلامینگو کیش
4 نفر
1 شب
9,810,000
3,131,000 تومان
جزئیات قیمت
چهار تخته هتلی فلامینگو کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 64 %
چهار تخته هتلی فلامینگو کیش
4 نفر
1 شب
9,810,000
3,534,000 تومان
جزئیات قیمت

هتل های پیشنهادی کاربران

فاصله هتل تا مکان های مهم

فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز 10 دقیقه با ماشین (6.5 کیلومتر)
فاصله تا شهر باستانی حریره 11 دقیقه با ماشین (6.9 کیلومتر)
فاصله تا کشتی یونانی 21 دقیقه با ماشین (13.3 کیلومتر)
فاصله تا اسکله قدیمی 26 دقیقه پیاده روی (2.1 کیلومتر)
فاصله تا پلاژ بانوان 52 دقیقه پیاده روی (3.5 کیلومتر)
فاصله تا پلاژآقایان 39 دقیقه پیاده روی (2.9 کیلومتر)
فاصله تا پارك درخت سبز 12 دقیقه با ماشین (7.3 کیلومتر)
فاصله تا پارک دلفینها 10 دقیقه با ماشین (5.9 کیلومتر)
فاصله تا باغ پرندگان 10 دقیقه با ماشین (5.8 کیلومتر)
فاصله تا آب انبار سنتی 11 دقیقه با ماشین (7.2 کیلومتر)
مشاهده هتل روی نقشه

معرفی هتل

هتل فلامینگو کیش یک هتل چهار ستاره عالی در جزیره زیبای کیش می باشد. اگر قصد سفر با تور کیش را دارید این هتل می تواند انتخابی فوق العاده برای شما به حساب آید. زیرا این هتل کیش علاوه بر امکانات عالی که ارائه می دهد، قیمت مقرون به صرفه تری را نسبت به هتل های پنج ستاره نیز دارا است.

هتل زیبای فلامینگو کیش از سال 1376 پا به عرصه هتلداری در جزیره مرجانی کیش نهاد. از این رو می توان گفت که این هتل از هتل های با تجربه و عالی می باشد که در تمام این سال ها در کار خود بسیار موفق عمل کرده است. هرساله تعداد زیادی از گردشگران این هتل را به عنوان مقصدی برای اقامت در جزیره کیش انتخاب می کنند که اکثر آن ها با رضایت کامل اقدام به ترک آن نموده اند. 

هتل جذاب فلامینگو کیش دارای یک لابی بسیار شیک و مجهز می باشد که با تجهیزات عالی در اختیار مهمانان قرار می گیرد. شما می توانید پس از ورود به این هتل در لابی شیک و لوکس آن در کنار استراحت و یا گفت و گو با عزیزان، از فضای زیبا نیز لذت کافی را ببرید. 

اتاق های هتل فلامینگو کیش

هتل دوست داشتنی فلامینگو کیش در 4 طبقه ساختمانی بنا شده است که حدود 200 باب اتاق و واحد اقامتی را در خود جای می دهد. اگر چه نمای این اتاق ها به خوبی نمایانگر تجربه هتل می باشد، اما با این حال بسیار شیک و زیبا طراحی شده اند. مهمانان می توانند با اقامت در این اتاق ها در کنار عزیزان خود یک استراحت راحت و دلنشین را تجربه کنند.

این هتل چهار ستاره کیش دارای اتاق های با تنوع مطلوب می باشد که گردشگران می توانند با هر سلیقه و یا تعداد نفرات اقدام به رزرو واحد اقامتی مد نظر خود نمایند. آباژور های زیبا، مبلمان راحتی، پرده های شیک و .... همگی از ویژگی های دکوراسیون این اتاق ها محسوب می شوند که در فضای آن ها تاثیر بسزایی دارند. 

اتاق های هتل بی نظیر فلامینگو کیش همچنین از نظر امکانات، راحتی و رفاه شما عزیزان را تضمین خواهند کرد. در این اتاق ها امکانات رفاهی از جمله سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام، تلویزیون، چای ساز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تخت های استاندارد و .... وجود دارند. لازم به ذکر است تمامی نظافت های لازمه پس از خروج هر مهمان از اتاق انجام می شود که جای هیچگونه نگرانی برای شما باقی نخواهد گذاشت.

امکانات هتل فلامینگو کیش

هتل کیش تمامی امکانات را در خور یک هتل چهار ستاره به مهمانان ارائه می دهد. مدیریت این هتل با در نظر گیری تمامی انتظارات مهمانان، سعی دارد تا رضایت و خشنودی را برای شما عزیزان به ارمغان آورد. همچنین این امکانات در هتل یکی دیگر از دلایلی محسوب می شود که سبب شده گردشگران زیادی در بین هتل های چهار ستاره کیش این هتل را در اولویت خود قرار دهند. 

این هتل کیش امکاناتی نظیر سالن کنفرانس، چایخانه سنتی، آسانسور، نمازخانه، امکانات و خدمات ویژه برای معلولین، اتاق چمدان، فضای سبز، صندوق امانات، پارکینگ، لاندری (خشکشویی)، تاکسی سرویس، وای فای رایگان و ... را در اختیار مهمانان قرار می دهد. همچنین پذیرش 24 ساعته این هتل به صورت شبانه روزی آماده خدمات دهی به شما می باشد.

رستوران هتل

هتل درجه یک فلامینگو کیش در فضای خود یک رستوران شیک و عالی را ایجاد کرده است. وجود این رستوران یکی از دلایل مهم برای جذب گردشگران به هتل می باشد. اگر این هتل را برای اقامت در کیش انتخاب کرده اید بدون شک آوازه غذاهای بی نظیر رستوران آن را نیز شنیده اید. غذاهای فوق العاده در این رستوران سبب شده تا مهمانان مقیم در هتل از هرگونه نیاز به خارج شدن از هتل به منظور صرف غذا اجتناب کنند. 

رستوران هتل فلامینگو در کیش از منوی غذایی بسیار متنوع و درجه یک برخوردار است که تمامی ذائقه های شما عزیزان را در بر می گیرد. تمامی غذاهای منوی رستوران توسط سرآشپزان حرفه ای و با تجربه طبخ می شوند که رنگ و بوی عجیب را به همراه دارند. همچنین از دلایل دیگر برای طعم فوق العاده این غذاها مواد اولیه تازه و با کیفیت است که موجب شده تا مهمانان با رضایت کامل غذای مورد علاقه خود را صرف کنند.

از دیگر ویژگی های رستوران هتل فوق العاده فلامینگو کیش می توان به نمای زیبا و چیدمان عالی اشاره داشت. قطعا چشیدن غذای مورد علاقه در یک فضای آرام و دلنشین به همراه خانواده، حسی فوق العاده را در شما الغا خواهد کرد. پرسنل مجرب و خوش برخورد در این رستوران در وعده های صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از شما مهمانان ارجمند مقیم در هتل می باشند.

کافی شاپ هتل

کافی شاپ هتل خاص فلامینگو کیش یک مکان عالی برای خلوت های دوستانه و یا گذراندن اوقاتی از فراغت شما عزیزان می باشد. این کافی شاپ در هر ساعت از شبانه روز با سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسر های متنوع، عصرانه های سبک و ... آماده پذیرایی از شما عزیزان است.

در کافی شاپ هتل فلامینگو کیش همچنین می توانید ضایفت های کوچک مانند جشن های تولد و یا حتی قرار های کاری خود را برگزار کنید. حسی آرامبخش به همراه موسیقی های گوش نواز در یک فضای شیک و زیبا، بی شک شما را برای ساعاتی از دغدغه های روزمره،  آزاد خواهد کرد.

هتل فلامینگو کیش از نظر موقعیت مکانی

موقعیت مکانی این هتل کیش یکی از ویژگی های دیگر این هتل محسوب می شود. این هتل چهار ستاره حدود 27000 متر مربع مساحت دارد که درست در قلب جزیره کیش و در ضلع غربی بلوار دریا قرار گرفته است. مهمانان این هتل می توانند به راحتی به بسیاری از مراکز خرید و تفریحی جزیره دسترسی پیدا کنند. 

از جمله مکان های نزدیک به هتل فلامینگو کیش می توان به بازار های مروارید، زیتون، مرکز تجاری ونوس، مریم و اسکله تفریحی جدید اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم اگر قصد سفر به کیش را دارید، با اقامت در این هتل خاطره ای دلنشین را از اقامت در جزیره، برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

آیا هتل فلامینگو کیش هتلی خوب است؟

هتل فلامینگو کیش یک هتل 4 ستاره و زیبااست که از نظر کیفیت خدمات و هتلداری رتبه ای قابل قبول از طرف گردشگران تور دقیقه 90 کیش گرفته است. این هتل کیش با توجه به امکانات خوبش، انتخابی ایده آل برای اقامت است.

1 شب اقامت در هتل فلامینگو کیش، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هر شب اقامت در هتل فلاامینگو کیش از شبی 930 هزار تومان شروع می شود و تا شبی 1.400 هزار تومان خاتمه می یابد. ارزان ترین اتاق این هتل 2 تخته و گران ترین اتاق آن 4 تخته هتلی است.

آیا ویژگی خاصی در این هتل کیش وجود دارد؟

بله این هتل کیش به دلیل کیفیت بالای غذایی که دارد زبانزد گردشگران بوده و همین موضوع از ویژگی های مهم این هتل کیش محسوب می شود.زیرا در بیشتر هتل های 4 ستاره کیش چنین کیفیت غذایی خوبی را پیدا نخواهید کرد.

خدمات ارائه شده در هتل چیست؟

این هتل کیش برای میهمانان خود خدماتی همچون ترانسفر رایگان، صبحانه بوفه سلف سرویس رایگان، اینترنت رایگان،خدمات روم سرویس، لاندری و بیدارباش را ارائه می دهد.

آیا اتاق های لوکس در این هتل کیش وجود دارد؟

در هتل 4 ستاره فلامینگو کیش تنها یک اتاق لوکس وجود دارد که به آن 4 تخته ویلایی لوکس می گویند که هزینه ای نه چندان گران برای اقامت دارد. این سوئیت لوکس زیربنای زیادی داشته و دارای امکانات بسیاری می باشد.

این هتل کیش چه امکاناتی دارد؟

هتل ذکر شده متاسفانه فاقد مجموعه آبی بوده که گردشگران می توانند رزرو هتل آرامیس پلاس کیش را انجام دهند.اما از امکانات این هتل کیش می توان به پارکینگ، رستوران و کافی شاپ، خدمات لاندری،اتاق چمدان،آسانسور و ... اشاره کرد.

دسترسی این هتل کیش به اماکن مهم چگونه است؟

این هتل کیش تا بیمارستان جزیره کیش 12 دقیقه و تا فرودگاه جزیره کیش 14دقیقه فاصله دارد. از این هتل کیش تا بازارهای کیش و مکان های دیدنی فاصله ای بسیار کم وجود دارد.

هتل چه ساعتی اتاق تحویل می دهد و چه ساعتی پس می گیرد؟

این هتل فلامینگو کیش زمان تحویل اتاق به میهمان ساعت 14 عصر بوده و زمان تخلیه اتاق ساعت 12 ظهر می باشد. این بازه زمانی برای ورود و خروج در تمامی هتل های جهان یکسان است.

آیا می توان هتل فلامینگو کیش را با دیگر هتل های کیش مقایسه کرد؟

مقایسه هتل فلامینگو کیش با دیگر هتل های پنج ستاره کیش، کاری بیهوده است زیرا در هتل فلامینگو امکانات یک هتل 5 ستاره وجود ندارد و تنها می توان این هتل کیش را با هتل آرامیس کیش مقایسه کرد که 4 ستاره بوده و خمات و امکاناتی شبیه به فلامینگو را به گردشگران ارائه می دهد

آیا هتل قوانین متفاوتی نسبت به دیگر قوانین هتل ها دارد؟

این هتل کیش نیز مانند دیگر هتل های کیش باید طبق ضوابط و مقرران صنف هتلداری فعالیت کند. اما قوانین کنسلی این اجازه را به هتل می دهد تا در زمان کنسل شدن سفر توسط مسافر،تا 72 ساعت قبلا از ورود، هزینه 1 شب اقامت را کسر و ما بقی پول عودت داده شود.

رزرو هتل فلامینگو کیش از کیشلندیار چه مزیتی دارد؟

با رزرو هتل کیش و تور کیش از سایت کیشلندیار شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات کیش و گشت دور جزیره می شود. همین عوامل سبب شده تا کیشلندیار یک سایت محبوب برای گردشگران تور کیش باشد

نظرات هتل فلامینگو کیش

نظافت 5 از 5
قابلیت دسترسی 5 از 5
ارزش خرید 5 از 5
آرامش محیط 5 از 5
کیفیت غذا 5 از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
5 از 5
عالی 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

ثبت نظر
5 شب تاریخ درج نظر : ۱۸ مهر ۱۴۰۱
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

مرسی از کیشلندیار رزرو هتل رو برام انجام دادند و من بلافاصله که وارد کیش شدم خیلی راحت بدون هیچ دغدغه ای وارد اتاقم شدم مدیریت عالی و خوش برخورد بود نظافت عالی بود ، و نظم ترتیب ساعتی برای صبحانه و ناهار خیلی خوب بود و تنوع خیلی زیاد بود مرسی از کادر پرسنلی هتل و مدیریت مقصد آینده من این هتل خواهد بود

کیشلندیار در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.

021-43000020