هتل شایلی کیش

آدرس : انتهای بلوار دریا

%26 تخفیف
تصاویر
رزرو کنید
توضیحات
نظرات
28 - فروردین تا 29 - فروردین 1 اتاق و 2 بزرگسال
اتاق دو تخته هتل شایلی کیش
اتاق دو تخته هتل شایلی کیش
اتاق هتل شایلی کیش
اتاق هتل شایلی کیش
لابی هتل شایلی کیش

درباره هتل

هتل شایلی کیش یکی از هتل های سه ستاره در جزیره کیش است که کیفیتی بالا را در اختیار گردشگران و مهمانان قرار می دهد. این هتل سال 1385 احداث گردید و در سال 1394 نیز بازسازی شد. هتل شایلی کیش در کنار کیفیت مطلوب، قیمت نسبتا مناسبی را ارائه می دهد که همین امر سبب شده سالانه افراد زیادی به منظور اقامت این هتل ... بیشتر بخوانید

امکانات و ویژگی های هتل

  • ترانسفر
  • اینترنت در اتاق
  • اینترنت در لابی
  • صندوق امانات
  • مناسب معلولین
  • سرویس فرنگی
  • رستوران
  • کافی شاپ
  • خدمات خشک شویی (لاندری)
  • نمازخانه
  • فضای سبز
  • سشوار
  • اتاق چمدان
  • مینی بار
  • تلویزیون ال سی دی
  • اینترنت با سرعت بالا
  • روم سرویس 24 ساعته
  • تاکسی سرویس
  • صبحانه
  • هتل ارزان
  • صبحانه رایگان

رزرو اتاق در هتل شایلی کیش

مرتب سازی : همه صبحانه

    اتاقی با ظرفیت مدنظر شما یافت نشد

    جهت راهنمایی و مشاوره بزودی با شما تماس میگیریم.
اتاق دوتخته ممتاز شایلی کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 26 %
اتاق دوتخته ممتاز شایلی کیش
2 نفر
1 شب
900,000
667,000 تومان
جزئیات قیمت
سه نفره لوکس (دو تخته+یک کاناپه) شایلی کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 14 %
سه نفره لوکس (دو تخته+یک کاناپه) شایلی کیش
3 نفر
1 شب
1,000,000
862,000 تومان
جزئیات قیمت
سوئیت رویال یک خوابه چهار نفره (دو تخته+دو کاناپه) شایلی کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 25 %
سوئیت رویال یک خوابه چهار نفره (دو تخته+دو کاناپه) شایلی کیش
4 نفر
1 شب
1,400,000
1,052,000 تومان
جزئیات قیمت

هتل های پیشنهادی کاربران

فاصله هتل تا مکان های مهم

فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز 11 دقیقه با ماشین (7.0 کیلومتر)
فاصله تا شهر باستانی حریره 12 دقیقه با ماشین (7.4 کیلومتر)
فاصله تا کشتی یونانی 22 دقیقه با ماشین (13.9 کیلومتر)
فاصله تا اسکله قدیمی 39 دقیقه پیاده روی (2.8 کیلومتر)
فاصله تا پلاژ بانوان 39 دقیقه پیاده روی (2.5 کیلومتر)
فاصله تا پلاژآقایان 52 دقیقه پیاده روی (3.5 کیلومتر)
فاصله تا پارك درخت سبز 13 دقیقه با ماشین (7.8 کیلومتر)
فاصله تا پارک دلفینها 12 دقیقه با ماشین (6.9 کیلومتر)
فاصله تا باغ پرندگان 12 دقیقه با ماشین (6.8 کیلومتر)
فاصله تا آب انبار سنتی 12 دقیقه با ماشین (7.7 کیلومتر)
مشاهده هتل روی نقشه

معرفی هتل

هتل شایلی کیش یکی از هتل های سه ستاره در جزیره کیش است که کیفیتی بالا را در اختیار گردشگران و مهمانان قرار می دهد. این هتل سال 1385 احداث گردید و در سال 1394 نیز بازسازی شد. هتل شایلی کیش در کنار کیفیت مطلوب، قیمت نسبتا مناسبی را ارائه می دهد که همین امر سبب شده سالانه افراد زیادی به منظور اقامت این هتل را انتخاب کنند. 

هتل شایلی کیش و اتاق هایی چوبی

در هتل شایلی کیش حدود 39 باب اتاق و واحد اقامتی وجود دارد که در 2 طبقه ساختمانی جای گرفته اند. تمامی اتاق ها در این هتل با دیزاین چوبی، دکوراسیون و نمایی زیبا را به چشم می کشند که می تواند ضیافت یک اقامت راحت و استراحت دلنشین را برای شما عزیزان رقم زنند. 

در اتاق های هتل هتل شایلی کیش مهمانان مقیم می توانند بدون هیچگونه دغدغه فکری، لحظاتی را به استراحت در کنار عزیزان بپردازند. زیرا امکانات رفاهی به طور کامل اعم از سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی و ... در این اتاق ها و وجود دارد و آسایش مهمانان را تضمین خواهد کرد. 

رستوران هتل شایلی کیش، تنوع بالا در منوی غذایی 

در رستوران هتل شایلی کیش، منوی غذایی به گونه ای سرو می شود که مهمانان مقیم در این هتل بتوانند با هر سلیقه و ذائقه ای که دارند، غذای مورد علاقه خود را صرف کنند. این رستوران با ظرفیت 64 نفری در طبقه اول هتل قرار دارد و در وعده های صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد.

در منوی رستوران هتل شایلی کیش انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و ... با طعمی خوش و کیفیت بالا سور می شود. تمامی غذاها به صورت منوی انتخابی، بوفه و بسته به مشتریان عزیز ارائه خواهد شد. با مراجعه به رستوران هتل می توانید از اتلاف وقت و هزینه های اضافه در طول سفر جلوگیری نمایید. 

آیا امکانات هتل شایلی کیش راضی کننده است؟

هتل شایلی کیش همانطور که گفته شد هتل سه ستاره با کیفیت مطلوب می باشد که قطعا با توجه به قیمت و عنوان خود، رضایت مهمانان را جلب خواهد کرد و تمامی انتظارات را بر طرف می کند. در این هتل امکانات و خدماتی نظیر تاکسی سرویس، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، نمازخانه، اتاق چمدان، صندوق امانات و ...  می باشد.

برای دسترسی به هتل شایلی کیش می بایستی به انتهای بلوار دریا در جزیره مراجعه نمایید. نمای زیبای ساختمان این هتل هر فردی را برای اقامت در آن وسوسه می کند. پیشنهاد می کنم اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید و می خواهید با قیمت مناسب در هتل ایده آل قامت داشته باشید، این هتل را نیز در لیست انتخاب های خود قرار دهید.

آیا هتل شایلی کیش هتلی با کیفیت است؟

هتل شایلی کیش از هتل های 3 ستاره مطلوب در جزیره کیش است که خدمات و امکانات خوبی را با توجه به لول هتل، ارائه می دهد. قیمت مناسب این هتل کیش باعث شده تا گردشگران تور ارزان قیمت کیش این هتل را ترجیح دهند.

1 شب اقامت در هتل شایلی کیش، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هر شب اقامت در هتل شایلی کیش از شبی 900 هزار تومان شروع و تا شبی 1.300 هزار تومان ادامه می یابد. البته با انتخاب اتاق های دیگر این هتل کیش، هزینه ها ممکن است تغییر کند.

آیا ویژگی خاصی در هتل شایلی کیش وجود دارد؟

هتل 3 ستاره شایلی کیش دارای ویژگی خاصی نمی باشد و تنها قیمت مناسب آن همراه با کیفیت اتاق ها از محاسن این هتل کیش محسوب می شود.البته هتل سارا کیش که رقیب این هتل است، خدماتی مشابه هتل شایلی را عرضه می کند.

هتل شایلی کیش چه موقعیت مکانی دارد؟

هتل زیبای شایلی کیش در انتهای بلوار دریا قرار گرفته و تا اسکله تفریحی کیش فاصله کمی دارد. بازار مریم کیش هم در فاصله ی 10 دقیقه ای از این هتل کیش قرار گرفته است.

خدمات ارائه شده در هتل شایلی کیش چیست؟

صبحانه رایگان، اینترنت رایگان، پارکینگ، خدمات روم سرویس و ... تنها بخش کوچکی از خدمات ارائه شده در هتل شایلی کیش می باشد.

آیا اتاق های لوکس در هتل شایلی کیش وجود دارد؟

هتل شایلی در کیش اتاق های آنچنان لوکسی ندارد ولی گران ترین و شیک ترین اتاق در این هتل کیش، سوئیت 1 خوابه رویال نام دارد که هم متراژی بالا داشته و هم از امکانات رفاهی بیشتری برخوردار است

هتل شایلی کیش چه امکاناتی دارد؟

از امکانات هتل شایلی کیش می توان به اتاق چمدان، آسانسور، خدمات لاندری، رستوران و کافی شاپ، سالن همایش و ... اشاره کرد. البته این هتل کیش به نسبت هتل آرامش کیش از امکانات بیشتری برخوردار است.

دسترسی هتل شایلی کیش به اماکن مهم چگونه است؟

هتل شایلی کیش تا بیمارستانکیش 11 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی کیش 14 دقیقه با خودرو فاصله دارد.دسترسی به بازارهایی همچون بازار ونوس و دیگر مراکز خرید کیش سبب شده تا این هتل کیش انتخابی مطلوب باشد.

هتل شایلی کیش چه ساعتی اتاق تحویل می دهد و چه ساعتی پس می گیرد؟

ساعت چک این در 14 عصر و ساعت چک اوت در 12 ظهر می باشد که هتل شایلی کیش هم از این قاعده مستثنی نیست. ساعات ورود و خروج ذکر شده در تمامی هتل های جهان اجرا می شود.

آیا می توان هتل شایلی کیش را با دیگر هتل های کیش مقایسه کرد؟

اگر هتل شایلی کیش را بخواهیم با دیگر هتل های کیش که 4 ستاره هستند مقایسه کنیم باید بگوییم که این هتل کیش به گرد پای 4 ستاره ها هم نمی رسد. اما هتل آرامش کیش یکی از هتل های همرده هتل شایلی می باشد.

آیا هتل شایلی کیش قوانین متفاوتی نسبت به دیگر قوانین هتل ها دارد؟

در هر صورت هیچ هتلی حق ندارد خارج از قانون و مقررات صنف هتلداری قانونی را وضع کند، اما در زمان کنسلی سفر توسط گردشگران هتل شایلی کیش یا دیگر هتل ها این اجازه را دارند که تا 72 ساعت قبل ورود میهمان، هزینه 1 شب اقامت را کسر و ما بقی هزینه پرداختی را عودت نمایند.

رزرو هتل شایلی کیش از کیشلندیار چه مزیتی دارد؟

با رزرو هتل کیش و تور کیش از سایت کیشلندیار شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات کیش و گشت دور جزیره می شود. همین عوامل سبب شده تا کیشلندیار یک سایت محبوب برای گردشگران تور کیش باشد

نظرات هتل شایلی کیش

نظافت 5 از 5
قابلیت دسترسی 5 از 5
ارزش خرید 5 از 5
آرامش محیط 5 از 5
کیفیت غذا 5 از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
5 از 5
عالی 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

ثبت نظر
6 شب تاریخ درج نظر : ۱۸ مهر ۱۴۰۱
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

سلام من همراه پسرم به این هتل سفر کردیم خیلی هتل خوبی بود آرامش به شدت خوبی داشت غذاها خیلی تنوع داشت برخورد مدیریت خیلی عالی بود کادر پرسنلی خیلی پر انرژی بودند و خیلی این سفر خوب و قشنگ زود تموم شد مقصد بعدیه من حتما این هتل هست چون هم از لحاظ قیمتی و هم از لحاظ خدماتی خیلی خوب بود ممنون از مدیریت هتل و مدیریت کیشلندیار بابت مشاوره ای که برای رزرو هتل کیش به من دادند

کیشلندیار در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.

021-43000020