هتل ویدا کیش

آدرس : میدان سنایی، بلوار موج

%3 تخفیف
تصاویر
رزرو کنید
توضیحات
نظرات
31 - فروردین تا 01 - اردیبهشت 1 اتاق و 2 بزرگسال
نما هتل ویدا کیش
اتاق دو تخته هتل ویدا کیش
اتاق دو تخته هتل ویدا کیش
سزویس بهداشتی هتل ویدا کیش
اتاق دو تخته هتل ویدا کیش

درباره هتل

هتل ویدا کیش یکی از هتل های پنج ستاره در جزیره کیش است که اغلب به عنوان چهارمین هتل برتر در این جزیره شناخته می شود. این هتل با موقعیت مکانی عالی در سال 1396 احداث گردید و پس از آن توانست جایگاه بالایی در بین هتل های کیش به دست آورد. ... بیشتر بخوانید

امکانات و ویژگی های هتل

  • رستوران
  • کافی شاپ
  • پارکینگ در هتل
  • اینترنت در اتاق
  • صندوق امانات
  • ترانسفر
  • سونا
  • سرویس فرنگی
  • اینترنت در لابی
  • مناسب معلولین
  • استخر
  • روم سرویس 24 ساعته
  • تاکسی سرویس
  • تازه تاسیس
  • خدمات خشک شویی (لاندری)
  • سشوار
  • صندوق امانات در لابی
  • مینی بار
  • تلویزیون ال سی دی
  • اتاق چمدان
  • وان در حمام
  • اینترنت با سرعت بالا
  • سالن همایش
  • صبحانه رایگان
  • صبحانه
  • هتل گران
  • فقط صبحانه

رزرو اتاق در هتل ویدا کیش

مرتب سازی : همه صبحانه

    اتاقی با ظرفیت مدنظر شما یافت نشد

    جهت راهنمایی و مشاوره بزودی با شما تماس میگیریم.
دو تخته جزیره ویدا کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 3 %
دو تخته جزیره ویدا کیش
2 نفر
نفر اضافه
1 شب
2,101,000
2,051,000 تومان
جزئیات قیمت
دو تخته رویال رو به دریا ویدا کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 2 %
دو تخته رویال رو به دریا ویدا کیش
2 نفر
نفر اضافه
1 شب
2,501,000
2,451,000 تومان
جزئیات قیمت
سه تخته رویال رو به جزیره ویدا کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 2 %
سه تخته رویال رو به جزیره  ویدا کیش
3 نفر
1 شب
2,801,000
2,751,000 تومان
جزئیات قیمت
سه تخته رویال رو به دریا ویدا کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 2 %
سه تخته رویال رو به دریا ویدا کیش
3 نفر
1 شب
3,401,000
3,351,000 تومان
جزئیات قیمت
سوئيت يکخوابه استاندارد ویدا کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 2 %
سوئيت يکخوابه استاندارد ویدا کیش
3 نفر
1 شب
4,101,000
4,051,000 تومان
جزئیات قیمت

هتل های پیشنهادی کاربران

فاصله هتل تا مکان های مهم

فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز 10 دقیقه با ماشین (6.8 کیلومتر)
فاصله تا شهر باستانی حریره 11 دقیقه با ماشین (7.1 کیلومتر)
فاصله تا کشتی یونانی 21 دقیقه با ماشین (14.5 کیلومتر)
فاصله تا اسکله قدیمی 26 دقیقه پیاده روی (2.0 کیلومتر)
فاصله تا پلاژ بانوان 26 دقیقه پیاده روی (2.3 کیلومتر)
فاصله تا پلاژآقایان 39 دقیقه پیاده روی (2.8 کیلومتر)
فاصله تا پارك درخت سبز 12 دقیقه با ماشین (7.6 کیلومتر)
فاصله تا پارک دلفینها 11 دقیقه با ماشین (7.0 کیلومتر)
فاصله تا باغ پرندگان 11 دقیقه با ماشین (6.9 کیلومتر)
فاصله تا آب انبار سنتی 12 دقیقه با ماشین (7.5 کیلومتر)
مشاهده هتل روی نقشه

معرفی هتل

هتل ویدا کیش یکی از هتل های پنج ستاره در جزیره کیش است که اغلب به عنوان چهارمین هتل برتر در این جزیره شناخته می شود. این هتل با موقعیت مکانی عالی در سال 1396 احداث گردید و پس از آن توانست جایگاه بالایی در بین هتل های کیش به دست آورد.

هتل ویدا کیش هر ساله پذیرای جمع کثیری از گردشگران عزیز می باشد که این هتل را به عنوان مقصدی برای اقامت خود در تور کیش انتخاب می کنند. اگر شما نیز علاقه مند هستید در یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های کیش اقامت داشته باشید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید. اینگونه می توانید با اطلاع کامل از تمامی بخش های هتل رزروی مطمئن را انجام دهید. 

اتاق های هتل ویدا کیش

هتل 5 ستاره ویدا کیش در 12 طبقه ساختمانی بنا شده است که در خود حدود 144 باب اتاق با تمامی استاندارد های هتل‌ های پنج ستاره را جای می دهد. در اتاق های این هتل مهمانان می توانند هنگام استراحتی دلنشین، از آرامش ویوی دریا نیز لذت ببرند.  اتاق های هتل ویدا کیش مجهز به امکانات رفاهی و دیزاین شیک می باشند.

از جمله امکانات در اتاق های هتل ویدا کیش می توان به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، چای ساز، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، آباژور، روم سرویس و ... اشاره نمود. با وجود این امکانات می توان با خیال آسوده و بدون هیچگونه دغدغه ای به استراحت در کنار عزیزان خود بپردازید و ساعاتی را از مشکلات روزانه دور شوید.

امکانات هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش با در اختیار داشتن از بهترین تجهیزات و سرویس‌های جدید و پیشرفته باعث شده تا حداکثر رضایت گردشگران را جلب نماید. از ویژگی‌های خاص هتل ویدا داشتن فضای زیبا و سرسبز است که فضایی آرامش بخش و شاداب را برای گردشگران فراهم می کند. 

در هتل ویدا کیش جهت رفاه و ایجاد فضایی برای اوقات فراغت امکانات ویژه ای همانند دیگر هتل های کیش ایجاد شده است که با کیفیت بالا و به بهترین شکل در اختیار مهمانان قرار می گیرند. از جمله این امکانات می توان به استخر ( برای مهمانان مقیم رایگان) ، سونا، جکوزی، پارک کودک، سالن ورزشی، زمین ورزشی، اتاق ماساژ، سالن بدنسازی و ... اشاره نمود.

ناگفته نماند که هتل پنج ستاره ویدا کیش با دارا بود سالن ‌های همایش،‌ آمفی تئاتر و سمینار با دکوراسیونی عالی و سیستم صوتی پیشرفته توانسته به قطبی اصلی جزیره کیش جهت برگزاری همایش‌های دانشگاهی، بازرگانی کشوری و بین الملی تبدیل شود. خدمات هتل ویدا شامل استقبال cip از پای پرواز و شارژ روزانه مینی بار و تخفیف پارک دلفین ها می باشد. همچنین پذیرش 24 ساعته این هتل به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما عزیزان است که به رسیدگی نیاز ها و مشکلات مهمانان در هنگام اقامت نیز می پردازد.

امکانات هتل ویدا کیش رفاه و آسایش مهمانان را در طول اقامت تضمین می کند. وجود همین امکانات یکی از مهم ترین دلایل برای جذب گردشگران است که می تواند تمامی آنان را از اقامت در این هتل راضی نگه دارد. اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید، این هتل را نیز در لیست انتخاب های خود قرار دهید.

رستوران هتل

هتل مجلل ویدا کیش دارای یک رستوران با ظرفیت بالا می باشد که در وعده های مختلف پذیرایی از مهمانان مقیم در این هتل را به عمل می آورد. شما می توانید هنگام اقامت در این هتل، بدون نیاز به خارج شدن از آن، با مراجعه به رستوران در طبقه اول غذاهایی لذیذ مطابق با سلیقه و ذائقه خود را صرف کنید. 

فضای زیبای رستوران هتل ویدا در جزیره کیش به همراه کیفیت غذایی در منو سبب شده تا شما رضایت خاطر را از صرف غذا در این رستوران به دست آورید. ظرفیت 300 نفری رستوران با چیدمان عالی میز و صندلی ها این امکان را برای تمامی مهمانان هتل فراهم می کند تا بتوانند در کنار یک دیگ لحظاتی خاطره انگیز را برای خود و عزیزانشان رقم زنند.

آیا هتل ویدا کیش هم جزئی از برترین هتل ها است؟

هتل ویدا کیش یک هتل 5 ستاره تاپ است که بعد از هتل هایی همچون هتل داریوش کیش، هتل ترنج کیش و هتل مارینا پارک کیش، چهارمین هتل برتر جزیره کیش از نظر امکانات و خدمات می باشد.

1 شب اقامت در هتل ویدا کیش ، چه مقدار هزینه دارد؟

هتل ویدا کیش با توجه به کیفیت بالا و ارائه خدمات یکی از گران ترین هتل های کیش هم محسوب می شود اما هزینه هرشب اقامت در این هتل کیش، برای گردشگران تور لحظه آخری کیش، از شبی 1/300/000 تومان تا شبی 4/000/000 هزینه دارد.

آیا این هتل کیش طراحی خاصی دارد؟

نمای ساختمانی این هتل کیش از طراحی خاصی برخوردار نیست و مانند دیگر همتایان خود همچون هتل بین المللی کیش بسیار ساده طراحی شده است.

این هتل کیش چه موقعیت مکانی دارد؟

هتل 5 ستاره ویدا کیش در میدان سنایی، بلوار موج قرار گرفته و همین امر سبب شده تا محبوب گردشگران باشد. زیرا تا اسکله تفریحی کیش، بازارهای کیش و ... فاصله ای بسیار اندک دارد.

خدمات ارائه شده در هتل چیست؟

هتل زیبای ویدا کیش متاسفانه خدمات بسیار ویژه ای را به صورت رایگان ارائه نمی دهد؛ اما از خدمات رایگان هتل می توان به اینترنت رایگان، استفاده از مجموعه آبی و صبحانه رایگان اشاره کرد. هتل ترنج کیش از جمله هتل های کیش است که صبحانه و نهار رایگان ارائه می دهد.

آیا اتاق های لوکس در این هتل کیش وجود دارد؟

بله این هتل کیش هم مانند دیگر هتل های 5 ستاره کیش داری سوئیت های لوکسی می باشد که امکانات ویژه ای دارند. اما خاص ترین و گران ترین سوئیت در هتل ویدا کیش، سوئیت 1 خوابه جکوزی دار رو به دریا می باشد.

این هتل چه امکاناتی دارد؟

هتل زیبای ویدا کیش دارای امکانات بسیار خوبی نظیر استخر، سونا، جکوزی، سالن تناسب اندام، اینترنت، پارکینگ، آسانسور و ... می باشد.

دسترسی این هتل کیش به اماکن مهم چگونه است؟

این هتل کیش با توجه به موقعیت مکانی خوب به اماکن مهمی همچون بیارستان کیش 11 دقیقه با خودرو و فرودگاه کیش 14 دقیقه با خودرو فاصله دارد

هتل چه ساعتی اتاق تحویل می دهد و چه ساعتی پس می گیرد؟

ساعت ورود و ساعت خروج به هتل ویدا کیش، مانند دیگر هتل ها در سراسر جهان بوده که چک این در ساعت 14 عصر و چک اوت در ساعت 12 ظهر انجام می شود.

آیا می توان این هتل را با دیگر هتل های کیش مقایسه کرد؟

هتل لوکس ویدا کیش با توجه به کیفیت بالای خود، قابل مقایسه با هتل های پیش پا افتاده نیست، اما می توان هتل ایران کیش را یک رقیب جدی برای هتل ویدا دانست.

آیا هتل قوانین متفاوتی نسبت به دیگر قوانین هتل ها دارد؟

این هتل کیش تحت نظر صنف هتلداران فعالیت کرده و طابع قوانین و مقررات مربوطه است.امااین هتل کیش نرخ های رزرو اتاق های خود را به صورت لحظه ای عوض می کند، ضمناً در زمان رزرو اتاق حتماً قوانین کنسلی را بخوانید تا متضرر نشوید، زیرا در صورت کنسلی، هزینه 1 شب اقامت از هزینه پرداختی کسر می گردد.

رزرو هتل ویدا کیش از کیشلندیار چه مزیتی دارد؟

سایت کیشلندیار یک سایت تخصصی رزرو هتل و رزرو تور است که بیش از 10 سال سابقه داشته و آفرهایی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. گشت دور جزیره، تخفیف تفریحات کیش، نظر سنجی های مداوم در طول سفر، پشتیبانی 24 ساعته و .... تنها بخش کوچکی از مزیت های رزرو هتل از سایت کیشلندیار است.

نظرات هتل ویدا کیش

نظافت 5 از 5
قابلیت دسترسی 5 از 5
ارزش خرید 5 از 5
آرامش محیط 5 از 5
کیفیت غذا 5 از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
5 از 5
عالی 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

ثبت نظر
2 شب تاریخ درج نظر : ۱۸ مهر ۱۴۰۱
5 از 5 خدمات هتل عالی بود

ما 5 شب دوستانه توی هتل ویدا اقامت داشتیم.اتاق های عالی و کالای خواب بینظیر. نظافت اتاقم که بسیار عالی بود.صبحانه و ناهارشونم خیلی متنوع و خوب بود فقط یه مقدار غذای رستورانش واسه ناهار و شام بی کیفیت و بعضی از غذاهاشونم بد مزست ولی در کل من دوباره برم همین جا میرم چون نسبت به قیمتش قابل تعریف بود

کیشلندیار در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.

021-43000020