هتل آسمان (در حال ساخت) کیش

آدرس : در حال ساخت

تصاویر
رزرو کنید
توضیحات
نظرات
31 - فروردین تا 01 - اردیبهشت 1 اتاق و 2 بزرگسال
هتل آسمان کیش

درباره هتل

هتل آسمان کیش در واقع یک پروژه عظیم است که در زمینی به مساحت حدوداً 8 هزار متر مربع در حال احداث می باشد. این هتل کیش با زیربنای کلی حدود 33000 مترمربع طراحی شده و قرار است 17 طبقه ساختمانی داشته باشد. طبق نقشه های این هتل کیش، لابی فوق العاده مجللی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. ... بیشتر بخوانید

امکانات و ویژگی های هتل

  • سرویس ایرانی
  • پارکینگ در هتل
  • صندوق امانات
  • سرویس فرنگی
  • نمازخانه
  • فضای سبز

رزرو اتاق در هتل آسمان (در حال ساخت) کیش

مرتب سازی : همه

    اتاقی با ظرفیت مدنظر شما یافت نشد

    جهت راهنمایی و مشاوره بزودی با شما تماس میگیریم.

هتل های پیشنهادی کاربران

فاصله هتل تا مکان های مهم

فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز 11 دقیقه با ماشین (6.9 کیلومتر)
فاصله تا شهر باستانی حریره 12 دقیقه با ماشین (7.3 کیلومتر)
فاصله تا کشتی یونانی 22 دقیقه با ماشین (13.7 کیلومتر)
فاصله تا اسکله قدیمی 26 دقیقه پیاده روی (2.2 کیلومتر)
فاصله تا پلاژ بانوان 26 دقیقه پیاده روی (2.4 کیلومتر)
فاصله تا پلاژآقایان 39 دقیقه پیاده روی (2.9 کیلومتر)
فاصله تا پارك درخت سبز 13 دقیقه با ماشین (7.7 کیلومتر)
فاصله تا پارک دلفینها 11 دقیقه با ماشین (6.3 کیلومتر)
فاصله تا باغ پرندگان 11 دقیقه با ماشین (6.2 کیلومتر)
فاصله تا آب انبار سنتی 12 دقیقه با ماشین (7.6 کیلومتر)
مشاهده هتل روی نقشه

معرفی هتل

هتل آسمان کیش در واقع یک پروژه عظیم است که در زمینی به مساحت حدوداً 8 هزار متر مربع در حال احداث می باشد. این هتل کیش با زیربنای کلی حدود 33000 مترمربع طراحی شده و قرار است 17 طبقه ساختمانی داشته باشد. طبق نقشه های این هتل کیش، لابی فوق العاده مجللی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

هتل آسمان کیش و شرح اتاق ها

هتل آسمان کیش 300 اتاق و سوئیت دارد که در 17 طبقه جای گرفته اند و برخی از آن ها سوئیت های فوق لوکس به شمار می روند. یکی از این سوئیت ها، سوئیت دیپلمات نان دارد که با امکانات حراستی بالا، برای افراد مهم و سرشناس کشوری و لشگری طراحی گردیده اند.

هتل 5 ستاره آسمان کیش تمامی اتاق های خود را بسیار دلباز طراحی کرده و با جدید متد روز می خواهد تکمیل کند. درون این اتاق ها قرار است امکاناتی همچون سیستم کنترل هوشمند، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، حمام با وان جکوزی، اتاق کار و ... تعبیه گردد.

رستوران و امکانات هتل آسمان کیش

هتل آسمان در جزیره کیش رستوران خود را بر فراز بام طراحی کرده تا در زمان سرو غذا چشم اندازی 360 درجه از جزیره کیش را به میهمانان خود ارائه دهد. البته چنین چشم اندازی را باید بعد از ساخت هتل مشاهده نمایید. لازم به ذکر است این هتل در اتاق ها و رستوران خود از انرژی خورشیدی بهره خواهد گرفت.

از امکانات هتل اسمان کیش می توان به استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن بدنسازی، تاکسی سرویس و ... اشاره کرد. این امکانات به صورت پیش فرض بوده و ممکن است بعد از ساخت هتل امکانات آن نیز تغییر کند. دراین صورت جدید ترین اطلاعات این هتل کیش در سایت کیشلندیار درج خواهد شد.

آیا هتل آسمان کیش وجود خارجی دارد؟

هتل اسمان کیش یک هتل 5 ستاره است که د حال ساخت بوده و فعلا هیچ وجود خارجی ندارد، در نقشه های طراحی شده توسط مهندسان، چنین بر می آید که یک هتل 5 ستاره لوکس می باشد.

1 شب اقامت در هتل آسمان کیش ، چه مقدار هزینه دارد؟

در حال حاضر هتل آسمان کیش هیچ رزرو اتاقی را انجام نمی دهد چون ساخته نشده است، اما مسلماً بعد از افتتاح از گران ترین نرخ ها برخوردار خواهد بود.

هتل آسمان کیش طراحی خاصی دارد؟

طبق عکس های 3 بعدی که از هتل اسمان کیش وجود دارد،این هتل کیش دارای 2 برج کنار هم با ارتفاعی بالا می باشد. مطمئن باشید پس از ساخت هتل؛ اطلاعات دقیق تر در دسترس گردشگران تور کیش قرار خواهد گرفت.

هتل آسمان کیش چه موقعیت مکانی دارد؟

این هتل کیش هنوز ساخته نشده و نمی توان موقعیت مکانی دقیقی را برای آن بازگو کرد، اما گردشگران تور قیمت مناسب کیش می توانند رزرو هتل های دیگر، همچون هتل ترنج کیش و هتل داریوش کیش را انجام دهند.

خدمات ارائه شده در هتل آسمان کیش چیست؟

با توجه به سخنان مهندسان هتل اسمان کیش قرار است خدماتی همچون صبحانه رایگان، مجموعه آبی رایگان، سالن ماساژ و سالن تناسب اندام رایگان و همچنین ترانسفر فرودگاهی رایگان را در سال های اینده در این هتل کیش ارائه دهد.

آیا اتاق های لوکس در هتل آسمان کیش وجود دارد؟

هتل 5 ستاره اسمان کیش با دارا بودن 300 اتاق، حتماً سوئیت های لوکسی هم دارد که امکاناتی بسیار ویژه و قیمتی بسیار گران دارند.اما برای نرخگذاری اتاق ها، بسیار زود است.

هتل آسمان کیش چه امکاناتی دارد؟

پارکینگ، اسانسور، سالن ورزشی مجهز، استخر، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، لابی مجل و ... از جمله امکاناتی هستند که در این هتل کیش تعبیه خواهند شد.

دسترسی هتل آسمان کیش به اماکن مهم چگونه است؟

از آنجایی که این هتل کیش ساخته نشده است، نمی توان شرح دقیقی از مکان های نزدیک به هتل را ذکر کرد، اما با توجه به موقعیت کلی جزیره، شاید به اسکله تفریحی کیش و بازارها نزدیک باشد.

هتل آسمان کیش چه ساعتی اتاق تحویل می دهد و چه ساعتی پس می گیرد؟

این هتل در حال ساخت کیش هم باید مانند دیگرهتل های کیش تابع قوانین صنف هتلداری باشد که باید در ساعت 14 عصر اتاق تحویل گردد و ساعت 12 ظهر توسط مسافر خالی شود.

آیا می توان هتل آسمان کیش را با دیگر هتل های کیش مقایسه کرد؟

تا زمانی که هتل اسمان کیش ساخته نشود نمی توان آن را با دیگر هتل های کیش مقایسه کرد، اما برای انتخابی ایده آل توصیه می کنیم رزرو هتل فلامینگو کیش یا هتل شایگان کیش را انجام دهید.

آیا هتل آسمان کیش قوانین متفاوتی نسبت به دیگر قوانین هتل ها دارد؟

فعلا به دلیل تحت ساخت بودن این هتل کیش نمی توان قانون خاصی برای آن در نظر گرفت، ولی طبق چشم انداز های این هتل، قوانین کنسلی و هتلداری همانند دیگر هتل ها خواهد بود.

رزرو هتل آسمان کیش از کیشلندیار چه مزیتی دارد؟

با رزرو هتل اسمان کیش از سایت کیشلندیار در سال های آینده، می توانید از خدماتی همچون تخفیف تفریحات کیش، پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم و ... بهره مند شوید.

نظرات هتل آسمان (در حال ساخت) کیش

نظافت از 5
قابلیت دسترسی از 5
ارزش خرید از 5
آرامش محیط از 5
کیفیت غذا از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
از 5
نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

ثبت نظر

کیشلندیار در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.

021-43000020