هتل کوروش کیش

آدرس : میدان پردیس

%2 تخفیف
تصاویر
رزرو کنید
توضیحات
نظرات
28 - فروردین تا 29 - فروردین 1 اتاق و 2 بزرگسال
نما هتل کوروش کیش
اتاق دو تخته هتل کوروش کیش
اتاق دو تخته هتل کوروش کیش
اتاق هتل کوروش کیش
اتاق هتل کوروش کیش

درباره هتل

هتل کوروش کیش از برترین هتل های 5 ستاره جزیره زیبای کیش است که در سال 1397 به بهره برداری رسید. وجود این هتل کیش سبب شده تا جزیره کیش جزء محور های اصلی فعالیت در توسعه گردشگری سطح بین المللی محسوب شود. هتل کوروش با میزبانی بی نظیر همواره آماده خدمت رسانی به گردشگران است. ... بیشتر بخوانید

امکانات و ویژگی های هتل

  • ترانسفر
  • سونا
  • اینترنت در اتاق
  • اینترنت در لابی
  • صندوق امانات
  • سرویس فرنگی
  • استخر
  • رستوران
  • کافی شاپ
  • تاکسی سرویس
  • خدمات خشک شویی (لاندری)
  • تازه تاسیس
  • سشوار
  • اتاق چمدان
  • مینی بار
  • تلویزیون ال سی دی
  • اینترنت با سرعت بالا
  • سالن همایش
  • روم سرویس 24 ساعته
  • صبحانه
  • هتل متوسط ( قیمت )
  • صبحانه رایگان

رزرو اتاق در هتل کوروش کیش

مرتب سازی : همه صبحانه

    اتاقی با ظرفیت مدنظر شما یافت نشد

    جهت راهنمایی و مشاوره بزودی با شما تماس میگیریم.
دو تخته استاندارد کوروش کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 2 %
دو تخته استاندارد کوروش کیش
2 نفر
1 شب
2,768,000
2,718,000 تومان
جزئیات قیمت
دو تخته رو به دریا کوروش کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 2 %
دو تخته رو به دریا کوروش کیش
2 نفر
1 شب
3,268,000
3,218,000 تومان
جزئیات قیمت
سه تخته استاندارد کوروش کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 2 %
سه تخته استاندارد کوروش کیش
3 نفر
1 شب
3,568,000
3,518,000 تومان
جزئیات قیمت
سه تخته رو به دریا کوروش کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 2 %
سه تخته رو به دریا کوروش کیش
3 نفر
1 شب
4,501,000
4,451,000 تومان
جزئیات قیمت

هتل های پیشنهادی کاربران

فاصله هتل تا مکان های مهم

فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز 11 دقیقه با ماشین (6.9 کیلومتر)
فاصله تا شهر باستانی حریره 12 دقیقه با ماشین (7.3 کیلومتر)
فاصله تا کشتی یونانی 21 دقیقه با ماشین (13.4 کیلومتر)
فاصله تا اسکله قدیمی 39 دقیقه پیاده روی (3.2 کیلومتر)
فاصله تا پلاژ بانوان 65 دقیقه پیاده روی (4.6 کیلومتر)
فاصله تا پلاژآقایان 39 دقیقه پیاده روی (2.8 کیلومتر)
فاصله تا پارك درخت سبز 13 دقیقه با ماشین (7.8 کیلومتر)
فاصله تا پارک دلفینها 65 دقیقه پیاده روی (4.6 کیلومتر)
فاصله تا باغ پرندگان 65 دقیقه پیاده روی (4.6 کیلومتر)
فاصله تا آب انبار سنتی 12 دقیقه با ماشین (7.6 کیلومتر)
مشاهده هتل روی نقشه

معرفی هتل

هتل کوروش کیش از برترین هتل های 5 ستاره جزیره زیبای کیش است که در سال 1397 به بهره برداری رسید. وجود این هتل کیش سبب شده تا جزیره کیش جزء محور های اصلی فعالیت در توسعه گردشگری سطح بین المللی محسوب شود. هتل کوروش با میزبانی بی نظیر همواره آماده خدمت رسانی به گردشگران است.

هتل کوروش کیش در یکی از بهترین نقاط جزیره بنا شده و همچنین ساختمانی 16 طبقه با 198 باب واحد اقامتی دارد. این هتل مکانی مناسب برای اقامت های چند روزه و سفرهای ماه عسل است. هتل کوروش با شکوه و معماری فوق العاده اش در جذب گردشگران بسیار موفق می باشد.

هتل کوروش کیش موقعیت مکانی عالی  داشته و دسترسی کاملی به مراکز خرید، اماکن دیدنی و رستوران ها دارد. این هتل تا دریای نیلگون خلیج فارس نیز فاصله کوتاهی به صورت پیاده روی دارد. هتل کوروش از لحاظ لوکیشین و دیگر شرایطی که برای گردشگرام مهم است بهترین گزینه خواهد بود.

امکانات هتل کوروش کیش

امکانات هتل 5 ستاره کوروش کیش گسترده و متنوع است. همچنین این امکانات پیشرفته و از مدرن ترین تجهیزات روز دنیا بوده که مدیریت هتل کوروش به تدارک آن ها در هتل خود پرداخته است. وجود این شرایط رفاهی اسباب آرامش میهمانان هتل را فراهم نموده تا بیشتر از سفر خود لذت ببرند.

از امکانات هتل می توان به: استخر، سونا، اینترنت رایگان، رستوران، کافی شاپ، صندوق امانات، سالن همایش، اتاق چمدان، لاندری، جکوزی، کرایه اتومبیل، پارکینگ، فروشگاه، مجموعه ورزشی، آتلیه عکاسی، فضای سبز، آسانسور، تاکسی سرویس و ... اشاره نمود. البته از حمام ترکی هتل نیز نباید غافل شوید.

خدمات ارزنده در هتل

این هتل کیش خدمات منحصر به فردی نیز دارا می باشد که شامل: نظافت روزانه، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس 24 ساعته، مینی بار رایگان، پذیرش 24 ساعته، روزنامه، خدمات ویژه برای معلولین، مسلط بودن پرسنل به زبان های انگلیسی، عربی و فارسی، میز گردشگری جهت گشت جزیره و تفریحات می باشد.

مجموعه آبی

از امکانات مهم هتل کوروش در کیش مجموعه آبی آن است. وجود استخر، سونا و جکوزی سبب شده افراد بیشتری به سمت هتل کوروش کشیده شوند. آب استخر این هتل روزانه با دستگاه های فوق پیشرفته تسفیه آب تمیز شده و همچنین کلر نیز باعث ضد عفونی شدن استخر می شود.

سونا از دیگر تجهیزات مجموعه آبی هتل لوکس کوروش است که از فوایدی همچون: افزایش انعطاف پذیری مفاصل و عروق خونی بدن، تمدد اعصاب، شل کردن عضلات و رفع گرفتگی عضلات، بهبود جریان خون و تقویت سیستم قلبی و عروقی، پاکسازی سطح پوست از سلول های مرده که باعث لطیف تر، شاداب تر و روشن تر شدن پوست بدن شده، برخوردار می باشد.

رستوران هتل

رستوران هتل کوروش کیش دارای جذاب ترین دکوراسیون مدرنی است که چشم هر بیننده را به خود جلب می کند این رستوران از برترین ها در جزیره کیش محسوب شده و نام آن در بین گردشگران و کیشوندان شهرت خاصی دارند. روزانه افراد بسیاری این رستوران را برای صرف غذا ترجیح می دهند.

رستوران هتل کارکنان کار آزموده و با تجربه ای  استخدام نموده تا در انجام کار ها و سفارش میهمانان هیچگونه اشتباهی به وجود نیاید. همچنین پرسنل این رستوران رفتار های شایسته ومحترمانه ای در مقابل میهمانان دارند. اینگونه جوی صمیمی با انرژی مثبت در انتظار آن ها خواهد بود.

رستوران این هتل کیش با پرسنل خدماتی عالی که دارد تمامی پروتکل های بهداشتی و نظافت را بر روی همه تجهیزات رستوران رعایت نموده است. چرا که سلامت میهمان برای مدیریت دارای اهمیت می باشد. اینگونه هیچکدام از افرادی که برای خوردن غذا به رستوران هتل کوروش می روند دچار مشکل نخواهند شد.

آشپزانی کار آزموده در رستوران

رستوران هتل کوروش کیش بهترین کادر را برای آشپزخانه در نظر گرفته تا بتوانند غذاهایی جا افتاده و خوش طعم را آماده کنند. همچنین این کادر مجرب با مواد اولیه غذایی تازه به کیفیت غذاهای خود افزوده اند. این رستوران انواع غذاهای محلی، ایرانی و فرنگی را برای میهمانان خود تهیه نموده و به عالی ترین شکل ممکن سرو می کند.

تنوع غذا در رستوران

رستوران این هتل کیش غذاهایی همچون: انواع ماهی، انواع خورشت، انواع کباب، جوجه کباب، پاچین، ته چین، قیمه، لوبیا پلو، کباب تابه‌ای، چلو گوشت، عدس پلو و ... را طبخ نموده و برای هرکدام از این غذاهامزه متفاوتی را ایجاد کرده اند تا طعمی فراموش نشدنی را در خاطر میهمانان ثبت نمایند.

کافی شاپ هتل کوروش کیش مکانی دنج و آرامی است که با موسیقی های گوش نواز جو فوق العاده ای را ایجاد می کند. در این کافی شاپ انواع آبمیوه های طبیعی، کیک های تازه، بستنی های خوشمزه و نوشیدنی های گرم ارائه می شود. این کافی شاپ بهترین انتخاب برای وقت گذرانی گردشگران است.

اتاق های هتل کوروش کیش

اتاق های هتل کوروش کیش با رنگ های سرد و گرمی که در خود استفاده کرده، حس آرامش را به میهمانان انتقال می دهد. این تلفیق رنگ بندی منظره زیباتری را از اتاق ها را نمایان کرده است. اتاق های هتل کوروش علاوه برتجهیزات کاملی که دارد از زیباترین چشم انداز نیز برخوردار بوده تا اقامتی دلنشین را برای گردشگران رقم بزند.

پنجره بعضی از سوئیت های هتل کوروش رو به دریا باز می شود اما دید وسیعی از دریا قابل رؤیت نیست. بعضی دیگر از پنجره ها رو به جزیره باز می شود که نمای ساختمان های شهر را به تصویر می کشند. افرادی که تمایل به رزرو اتاق های رو به دریا دارند بیشتر از سوئیت هایی است که چشم انداز جزیره را نمایانگر می باشد.

این هتل جزیره کیش تنوع بالایی نیز در اتاق هایش لحاظ کرده که می توان به : اتاق های دو تخته برای یک نفر، اتاق های دوتخته دابل رو به دریا، اتاق های دو تخته دابل رو به جزیره، اتاق های دو تخته توئین رو به دریا، اتاق های دو تخته توئین رو به جزیره، اتاق های سه تخته استاندارد رو به دریا و رو به جزیره، اتاق های سه تخته معمولی رو به دریا و جزیره، سوئیت رویال یک خوابه رو به جزیره و سوئیت رویال دو خوابه رو به جزیره اشاره کرد.

تجهیزات کامل در اتاق های خاص

تجهیزات واحد های اقمتی هتل کوروش کیش : سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، مبلمان، آباژور، مینی بار، کمد، تخت، رخت آویز، صندوق امانات، تلفن، میز تحریر، امکانات بهداشتی و دیگر امکانات رفاهی می باشد.

سایت کیشلندیار با قراردادن هتل کوروش در لیست هتل های خود تعداد مسافران این هتل را به بیشترین حد ممکن رسانده چرا که قیمت های استثنائی را برای رزرو کلیه اتاق های آن لحاظ کرده است. همچنین سایت کیشلندیار علاوه بر رزرو هتل، پکیج تور کامل و خدماتی ویژه را برای هتل کوروش در نظر گرفته است.

آیا هتل کوروش کیش هزینه ای گران دارد؟

هتل کوروش کیش یک هتل 5 ستاره با کیفیت است که قیمت آن مداوم در حال تغیر است. هتل کوروش کیش جزء هتل های با کیفیت و گران جزیره به شمار می رود که اتاق های لوکس و زیبایی دارد.

1 شب اقامت در هتل کوروش کیش، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هر شب اقامت در هتل کوروش کیش با توجه به نوع اتاق محاسبه می شود که ارزان ترین اتاق این هتل کیش 1،200،000 تومان و گران ترین آن بیش از 5،000،000 تومان هزینه دارد.

تفاوت این هتل کیش با دیگر هتل ها در چیست؟

این هتل کیش یکی از هتل های خاص ایران به شمار می رود، زیرا تنها هتل سبز ایران است. هتل سبز به این معنی است که انرژی خورشیدی در آن استفاده می شود و هیچ آسیبی به طبیعت نمی رساند.

هتل ذکر شده چه موقعیت مکانی دارد؟

هتل مذکور در میدان پردیس قرار گرفته و همین امر سبب شده تا به بسیاری از مراکز خرید لوکس کیش هم دسترسی داشته باشد.موقعیت مکانی خوب این هتل کیش سبب جلب توجه گردشگران تور کیش به این هتل شده است.

خدمات ارائه شده در هتل چیست؟

از خدماتی که در این هتل به گردشگران ارائه می شود می توان به اینترنت رایگان، صبحانه بوفه سلف سرویس رایگان، پارکینگ،رایگان، خدمات بیدار باش و خدمات روم سرویس اشاره کرد..

آیا اتاق های لوکس در هتل وجود دارد؟

بله اتاق های لوکس این هتل کیش بسیار وسیع و دلباز بوده و با بهترین امکانات رفاهی مجهز شده است. نام این سوئیت؛ رویال 2 تخته رو به جزیره می باشد که مجهز به امکاناتی عالی می باشد.

این هتل کیش چه امکاناتی دارد؟

از امکانات هتل مجلل می توان به استخر، سونای خشک، جکوزی، سالن بدنسازی، خدمات لاندری، پارکینگ، آسانسور و ... اشاره کرد.با اقامت در این هتل کیش می توانید رفاهی عالی را تجربه کنید.

دسترسی هتل به اماکن مهم چگونه است؟

از هتل 5 ستاره کوروش کیش تا بیمارستان جزیره کیش 11 دقیقه و تا فرودگاه کیش 13 دقیقه با خودرو فاصله است.مراکز خرید پردیس 1 و پردیس 2 هم در فاصله کمی از هتل قرار گرفته اند و اسکله تفریحی نیز در دسترس است.

هتل چه ساعتی اتاق تحویل می دهد و چه ساعتی پس می گیرد؟

زمان تحویل اتاق توسط اتاق ساعت 14 عصر و زمان خالی کردن اتاق ساعت 12 ظهر می باشد که نه تنها در هتل کوروش کیش، بلکه در دیگر هتل های جهان هم چنین ساعتی چک این و چک اوت انجام می شود.

آیا می توان هتل را با دیگر هتل های کیش مقایسه کرد؟

اگر بخواهیم هتل کوروش کیش را با هتل آسمان کیش مقایسه کنیم، کاری بسیار بیهوده است. چون هتل آسمان کیش هنوز ساخته نشده و در حال احداث می باشد. اما برای اقامتی قیمت مناسب تر و با کیفیت در جزیره کیش، پیشنهاد می کنیم هتل ایران کیش را رزرو کنید که ساختمانی زیبا، خدماتی عالی و امکاناتی مطلوب دارد.

آیا هتل کوروش کیش قوانین متفاوتی نسبت به دیگر قوانین هتل ها دارد؟

هتل لاکچری کوروش کیش هم مانند دیگر هتل ها تمامی ضوابط و مقررات صنف هتلداری را رعایت کرده و قانونی منحصر ندارد. جز این که قوانین کنسلی فرق می کند. به عنوان مثال در زمان کنسلی سفر توسط مسافر تا 72 ساعت قبل ورود، هزینه 1 شب اقامت کسر و ما بقی عودت داده می شود که این زمان اگر به 24 ساعت قبل برسد، کل هزینه پرداختی سوخت می شود.

رزرو هتل کوروش کیش از کیشلندیار چه مزیتی دارد؟

با رزرو هتل کیش و تور کیش از سایت کیشلندیار شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات کیش و گشت دور جزیره می شود. همین عوامل سبب شده تا کیشلندیار یک سایت محبوب برای گردشگران تور کیش باشد

نظرات هتل کوروش کیش

نظافت 4 از 5
قابلیت دسترسی 4 از 5
ارزش خرید 4 از 5
آرامش محیط 4 از 5
کیفیت غذا 4 از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
4 از 5
خوب 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

ثبت نظر
1 شب تاریخ درج نظر : ۱۹ مهر ۱۴۰۱
4 از 5 خدمات هتل خوب بود

همه چيز خوب بود مخصوصا تيم پذيرش برخورد خیلی خوبی داشتند، برای بار دوم دراين هتل اقامت داشتم و سوئيت بسيار تميز و با امكانات كامل بود و پرسنل هتل وخانه داری فوق العاده با احترام وسريع هرچه نيازداشتيم را برايمان فراهم ميكردند و كيفيت غذای هتل نسبت به سال گذشته كمی پايين امده بود اما دركل خوب بود

کیشلندیار در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.

021-43000020