هتل لوتوس کیش

آدرس : میدان امیر کبیر، مقابل پاساژ مروارید

تصاویر
رزرو کنید
توضیحات
نظرات
04 - اردیبهشت تا 05 - اردیبهشت 1 اتاق و 2 بزرگسال
اتاق پنج تخته هتل لوتوس کیش
اتاق چهار تخته هتل لوتوس کیش
اتاق دو تخته هتل لوتوس کیش
اتاق دو تخته هتل لوتوس کیش
اتاق هتل لوتوس کیش

درباره هتل

هتل لوتوس کیش یک هتل سه ستاره با کیفیت مطلوب در جزیره کیش است که در بین دیگر هتل های سه ستاره کیش جایگاه بالایی دارد. این هتل کیش کار خود را در عرصه هتلداری از سال 1383 آغاز نمود و پس از در سال 1390 نیز مورد بازسازی قرار گرفت. ... بیشتر بخوانید

امکانات و ویژگی های هتل

  • اینترنت در اتاق
  • اینترنت در لابی
  • سرویس فرنگی
  • سرویس ایرانی
  • رستوران
  • کافی شاپ
  • ترانسفر
  • سشوار
  • فضای سبز
  • اتاق چمدان
  • مینی بار
  • تلویزیون ال سی دی
  • تلویزیون معمولی
  • اینترنت با سرعت بالا
  • روم سرویس 24 ساعته
  • تاکسی سرویس
  • چایخانه
  • نمازخانه
  • هتل متوسط ( قیمت )
  • صبحانه رایگان
  • صبحانه

رزرو اتاق در هتل لوتوس کیش

مرتب سازی : همه صبحانه

    اتاقی با ظرفیت مدنظر شما یافت نشد

    جهت راهنمایی و مشاوره بزودی با شما تماس میگیریم.
دو تخته لوتوس کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 1 %
دو تخته لوتوس کیش
2 نفر
1 شب
1,797,000
جزئیات قیمت
سه تخته لوتوس کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 1 %
سه تخته لوتوس کیش
3 نفر
1 شب
2,097,000
جزئیات قیمت
چهار تخته لوتوس کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 1 %
چهار تخته لوتوس کیش
4 نفر
1 شب
2,397,000
جزئیات قیمت
پنج تخته لوتوس کیش
اقامت با صبحانه تخفیف 1 %
پنج تخته لوتوس کیش
5 نفر
1 شب
2,697,000
جزئیات قیمت

هتل های پیشنهادی کاربران

فاصله هتل تا مکان های مهم

فاصله تا شهر زیرزمینی کاریز 8 دقیقه با ماشین (5.8 کیلومتر)
فاصله تا شهر باستانی حریره 9 دقیقه با ماشین (6.2 کیلومتر)
فاصله تا کشتی یونانی 19 دقیقه با ماشین (12.7 کیلومتر)
فاصله تا اسکله قدیمی 26 دقیقه پیاده روی (2.4 کیلومتر)
فاصله تا پلاژ بانوان 52 دقیقه پیاده روی (3.8 کیلومتر)
فاصله تا پلاژآقایان 39 دقیقه پیاده روی (3.1 کیلومتر)
فاصله تا پارك درخت سبز 10 دقیقه با ماشین (6.6 کیلومتر)
فاصله تا پارک دلفینها 10 دقیقه با ماشین (6.0 کیلومتر)
فاصله تا باغ پرندگان 10 دقیقه با ماشین (6.0 کیلومتر)
فاصله تا آب انبار سنتی 10 دقیقه با ماشین (6.5 کیلومتر)
مشاهده هتل روی نقشه

معرفی هتل

هتل لوتوس کیش یک هتل سه ستاره با کیفیت مطلوب در جزیره کیش است که در بین دیگر هتل های سه ستاره کیش جایگاه بالایی دارد. این هتل کیش کار خود را در عرصه هتلداری از سال 1383 آغاز نمود و پس از در سال 1390 نیز مورد بازسازی قرار گرفت.

اتاق های هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش همانطور که گفته شد یکی از هتل های با کیفیت در جزیره می باشد که دلیل این کیفیت، اتاق هایی تمیز با دیزاین شیک است. این هتل حدود 72 باب اتاق و واحد اقامتی را در خود جای داده که تمامی در 3 طبقه ساختمانی جای گرفته اند.

اتاق های هتل زیبای لوتوس کیش دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، مبلمان راحتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام مجهز، ملزومات بهداشتی برای هر فرد مجزا، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز و ..... می باشد. با وجود این امکانات نهایت آسایش و راحتی در اتاق های این هتل کیش برای شما عزیزان تضمین خواهد شد.

امکانات هتل لوتوس کیش

هتل با کیفیت لوتوس کیش در بین دیگر هتل های سه ستاره جایگاه بالایی دارد و از این رو نیز اغلب به گردشگران برای اقامت در جزیره کیش پیشنهاد می شود. بنابراین می توان گفت امکانان مجهز و خدمات دهی مطلوبی را به مهمانان خود ارائه می دهد. از جمله امکانات در هتل سه ستاره لوتوس کیش می توان به تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات و ... اشاره کرد.

اتاق چمدان، ترانسفر فرودگاهی، لابی مجهز و زیبا، نمازخانه، آسانسور، فضای سبز، مینی بار با پرداخت هزینه اضافه و ... ز دیگر امکانات رفاهی این هتل کیش می باشند. این هتل کیش با قیمت نسبتا مناسب و امکانات راضی کننده می تواند یکی از انتخاب ها در بین دیگر هتل های لِول سه ستاره محسوب شود.

رستوران هتل

هتل جذاب لوتوس کیش در فضای خود یک رستوران با ظرفیت 135 نفر را ایجاد کرده است. منوی متنوع این رستوران سبب شده تا مهمانان بتوانند با هر سلیقه و ذائقه ای غذای مورد علاقه خود را بدون نیاز به خارج شدن از هتل صرف کنند. رستوران محبوب هتل لوتوس کیش با به کار گیری سرآشپزان حرفه ای و با تجربه سعی دارد تا بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی را به مشتریان عزیز ارائه دهد. این رستوران با فضای زیبا در طبقه همکف هتل قرار دارد و در وعده های صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان مقیم در هتل می باشد. کافی شاپ هتل هم مکانی آرام برای سپری کردن ساعاتی بدون دغدغه همراه با صرف یک فنجان قهوه یا چای است.

آیا هتل لوتوس کیش کیفیت خوبی دارد؟

هتل لوتوس کیش یک هتل 3 ستاره است که نمی توان توقع امکانات یک هتل 4 ستاره داشت، زیرا قیمتی ارزان داشته و خدماتی در شان ستاره هایش ارائه می دهد. این هتل کیش برای کسانی مناسب است که دنبال تور ارزان قیمت کیش هستند.

1 شب اقامت در هتل لوتوس کیش، چه مقدار هزینه دارد؟

هزینه هرشب اقامت در هتل لوتوس کیش از شبی 500 هزار تومان شروع شده و تا شبی 1 میلیون تومان هم ادامه دارد.البته اتاق هایی با قیمت مناسب تر هم در این هتل کیش وجود دارد.

آیا ویژگی خاصی در این هتل کیش وجود دارد؟

تنها ویژگی که می توان برای هتل عنوان کرد، ارزان بودن آن و موقعیت مکانی آن می باشد. این هتل 3 ستاره کیش در میدان امیر کبیر واقع شده است.

هتل چه موقعیت مکانی دارد؟

همانطور که اشاره کردیم این هتل در میدان امیر کبیر، مقابل پاساژ مروارید کیش قرار گرفته و فاصله ی بسیار کمی تااسکله تفریحی دارد.

خدمات ارائه شده در هتل چیست؟

این هتل 3 ستاره خدماتی نظیر اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، خدمات روم سرویس، خدمات لاندری و ... را ارائه می دهد که از یک هتل 3 ستاره نمی توان توقع بیشتری داشت.

آیا اتاق های لوکس در هتل وجود دارد؟

در هتل لوتوس جزیره کیش هیچ اتاق لوکسی وجود ندارد و گران ترین اتاق این هتل کیش، مربوط به اتاق های 5 تخته است که فضایی وسیع دارد. هتل گاردنیا کیش بهترین جایگزین برای اقامتی با تنوع بالای است.

هتل چه امکاناتی دارد؟

از امکاناتی که در هتل ارزان لوتوس کیش وجود دارد می توان به آسانسور، پارکینگ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، رستوران و کافی شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، صندوق امانات و ... اشاره کرد.

دسترسی این هتل به اماکن مهم چگونه است؟

بیمارستان جزیره کیش تا هتل 12 دقیقه فاصله داشته و فرودگاه بین المللی جزیره کیش در فاصله ی 14 دقیقه ای با خودرو قرار گرفته است. بازار مروارید کیش نیز رو به روی هتل قرار گرفته که اجناسی با کیفیت و ارزان دارد.

هتل چه ساعتی اتاق تحویل می دهد و چه ساعتی پس می گیرد؟

هتل زیبای لوتوس کیش هم مانند دیگر هتل ها در ساعت 14 عصر اتاق را تحویل میهمان می دهد و در ساعت 12 ظهر اتاق را پس می گیرد. این ساعت ورود و خروج در سراسر هتل های جهان یکسان است.

آیا می توان این هتل کیش را با دیگر هتل های کیش مقایسه کرد؟

هتل ذکر شده را تنها می توان با هتل هایی همچون فانوس، هلیا و هتل سیمرغ کیش مقایسه نمود که 3 ستاره هستند و کیفیتی برابر دارند. برای اقامتی بهتر می توانید رزرو هتل های 5 ستاره را انجام دهید

آیا هتل قوانین متفاوتی نسبت به دیگر قوانین هتل ها دارد؟

خیر، این هتل کیش هم مانند دیگر هتل های کیش تحت نظر صنف هتلداران فعالیت کرده و هیچ قانون خاصی ندارد. ولی در صورت کنسلی سفر توسط میهمان، هتل این اجازه را دارد هزینه 1 شب اقامت را از هزینه پرداختی مسافر کم کند و بقیه پول را به آنان پس دهد.

رزرو هتل لوتوس کیش از کیشلندیار چه مزیتی دارد؟

با رزرو هتل کیش و تور کیش از سایت کیشلندیار شما خدماتی عالی را دریافت خواهید کرد که شامل پشتیبانی 24 ساعته، نظر سنجی های مداوم در سفر، تخفیف ویژه تفریحات کیش و گشت دور جزیره می شود. همین عوامل سبب شده تا کیشلندیار یک سایت محبوب برای گردشگران تور کیش باشد.

نظرات هتل لوتوس کیش

نظافت 3 از 5
قابلیت دسترسی 3 از 5
ارزش خرید 2 از 5
آرامش محیط 3 از 5
کیفیت غذا 3 از 5
امتیاز هتل از دید کاربران
2.8 از 5
متوسط 1 نظر

بیشترین امتیاز نظافت

پشتیبانان ما بعد سفر نظر شما را ثبت کرده و یک کد تخفیف و کد قرعه کشی براتون ارسال خواهند کرد.

ثبت نظر
4 شب تاریخ درج نظر : ۱۸ مهر ۱۴۰۱
2.8 از 5 خدمات هتل متوسط بود

اصلا تصورش رو نمیکردیم انقدر افتضاح باشه بیرون هتل رو بازسازی کردن اما داخلش به قدری کثیف داغون است که نمیشه به عنوان هتل بهش نگاه کرد، پرسنل ضعیف بوی بد داخل اتاق در و دیوارا ریخته سطلها لبریز میشد تعویض نمیکردند نه تنها ما بلکه اون روزی که ما اونجا بودیم همه جای مدیریت و پذیرش برای اعتراض رفته بودند ولی انگار صدای مارو کسی نمیشنید و اضلا کسی توجه نمیکرد واین مسئله براشون عادی بود

کیشلندیار در حال جستجوی بهترین نتایج هتل برای شماست.

021-43000020